Google Shopping є ефективним способом для залучення клієнтів та підвищення продажів. Це платформа, що інтегрується з результатами Гугл-пошуку і допомагає користувачу знайти, порівняти та купити товар. 

Ключові переваги Google Shopping для бізнесу – це підвищення конверсії, візуальний показ товарів та залучення покупців, які шукають конкретну продукцію. Ось чому важливо налаштувати та оптимізувати роботу Гугл Покупок.

Як це працює

Google Shopping показує товари над результатами пошуку в розділі «Покупки» і привертає увагу клієнтів.

Основні елементи Гугл Шопінг, що роблять його зручним для користувачів:

  • пошук продукції за ключовими фразами та словами у вкладці «Шопінг»;
  • фільтри – для полегшення вибору за брендом, розміром, ціною;
  • порівняння ціни одного товару різних брендів;
  • всі магазини «в одному місці» – не потрібно переходити на сайт, адже на платформі зібрані найрізноманітніші товари;
  • швидка покупка через перехід на сайт продавця.

Для власників бізнесу Гугл Шопінг – це ефективний інструмент маркетингу, адже за рахунок платформи видимість товарів підвищується, що приваблює більше клієнтів.

Для чого можна налаштовувати Google Shopping

Переваги реклами платформи очевидні: залучення «гарячої» аудиторії через демонстрацію ключових даних про товар – назва, ціна, фото, що допоможуть покупцю зорієнтуватися і прийняти рішення щодо покупки.

Крім того, можна виділити наступні плюси:

  • конверсія Гугл Шопінг втричі вища, ніж при контекстній рекламі, адже споживачі, які переходять за посиланнями товарних оголошень, вже готові замовити товар;
  • охоплення аудиторії – оголошення демонструються в пошуку, YouTube тощо. Це забезпечує кілька способів торкання з брендом;
  • взаємодія з іншими каналами реклами, зокрема контекстною і SEO, що робить бренд впізнаваним;
  • ефективність для магазинів – біля 80% звернень надходять саме з Google Shopping.

Після налаштування і оптимізації Google Покупок бізнес отримає залучення клієнтів, які вже готові купити, представлення продукції з ціною і фото, високу конверсію за рахунок релевантного показу та необхідне просування бренду.

Як відбувається оптимізація і налаштування Гугл Шопінг

Якщо ви бажаєте підвищити продажі і конверсію покупок, налаштування і оптимізація Покупок в Гугл допоможе збільшити прибуток вашого бізнесу.

Для цього потрібне:

  • створення акаунта для проведення рекламних кампаній;
  • створення фідів товарів;
  • підбір ключів і таргетингу;
  • запуск реклами;
  • оптимізація фіда;
  • аналіз результатів реклами.

У деяких випадках необхідне доопрацювання сайту під вимоги Google Shopping з подальшим контролем і підвищенням показників.

Налаштування і оптимізація Google Shopping підвищить продажі та сприятиме просуванню бренду. При грамотному його застосуванні бізнес зможе залучати покупців, які точно готові замовити і придбати товар!

© SEO студія Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3