Оптимізація тексту під пошукові системи – справа непроста. Необхідно знати багато тонкощів і нюансів, щоб при пошуковому запиті користувач побачив текст в числі перших. Але воно того варто.

Звичайно ж, є спеціальні ресурси і програми для збору ключів. Але, погодьтеся, без знання основних принципів написання такої SEO статті ніякі програми копірайтеру не зможуть допомогти.

Перше, що принципово важливе для користувачів і пошукових систем – це якість контенту. Його користь. Тобто головне завдання, яке стоїть перед копірайтером – це не написання SEO статті, щоб вплинути на пошукову систему, а створення дійсно корисного інформативного тексту, який допоможе прийняти вірне рішення. І вже потім йде наповнення тексту усіма потрібними ключами.

Запам’ятайте головне правило SEO – хоча такі тексти пишуться не для людей, а для пошукових систем, вони все одно мають бути читабельними та цікавими. Мотивуючими.

До речі корисний лайфхак для власників сайтів, які хочуть заощадити на замовленні SEO текстів.

Можна купувати дешеві статті на біржах копірайтингу та переробляти їх на сео оптимізовані статті, просто додаючи в текст потрібні ключі та ключові фрази, вставляючи оптимізовані заголовки та підзаголовки, нумеровані, маркіровані списки й таблиці – тобто усі елементи якісної SEO статті.

Что даст SEO оптимизация контента

Чого в SEO робити не можна

Головний ворог сайту – крадений контент, копіпаст. Мало того, що пошукові системи стануть ігнорувати скопійований текст, так ще й претензії правовласників можуть посипатися.

Не лінуйтеся писати текст самотужки, а після написання проженіть статтю через служби перевірки унікальності. Наприклад, Advego, Text.ru чи eTXT. Унікальзація тексту піде тільки на користь.

По-друге, не треба спамити. Чим більшим буде входження ключового слова, тим більшою буде вірогідності того, що стаття потрапить під санкції пошукових систем. В SEO треба знати міру. Ідеально, коли входження ключа складає 2–3 %. Не більше.

Деякі SEO копірайтери користуються спеціалізованими програмами та сервісами, інші навчилися визначати частоту ключів «на око”». При постійній практиці це не так вже й важко.

І третє. Один-єдиний ключ на статтю – це не дуже гарно. Окрім головного ключовика в тексті мають бути й допоміжні – в «розбавленому» вигляді, синоніми та похідні слова.

Наприклад, якщо головний ключ в тексті «замовити SEO копірайт», то розбавленим варіантом може бути такий: «замовити оптимізовані тексти». До речі, саме такі й мають бути на вашому сайті – якісні та цікаві!

Замовити можна тут! Почніть ефективну SEO кампанію!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3