Перша група крові, або Хто є хто в копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 26 Жовтня 2019

Сайт – це найбільш ефективна реклама, придумана на сьогоднішній день. На ньому розміщені тексти працюють без всякої орендної плати, як у випадку з майданчиками для звичайних друкованих оголошень, а їх інформативність набагато вище, ніж у телевізійних чи радіо-роликів.

Первая группа крови, или Кто есть кто в копирайтингеХороший текст здатний «зачепити», звернути на себе увагу, перенаправити скептиків на додаткові сторінки з пояснюючою інформацією або дозволити придбати в ту ж хвилину, натисканням лише однієї потрібної посиланням.

На жаль, створюються тексти для сайтів по-різному: в одному випадку це замовлення унікального тексту у копірайтера, в іншому – рерайт вже готової статті з сайту конкурента, а в третьому – безцеремонний копіпаст і публікація запозиченого тексту «як є». Але тут є один нюанс, і належить він зовсім не до моральної стороні крадіжки…

Якщо порівняти копірайт з кров’ю для сайту (а, по суті, це так і є!) і кожному з текстів (копірайт, рерайт, копіпаст) привласнити свою групу, вийде досить цікава аналогія. За замовчуванням, на сайті повинен знаходитися унікальний контент, написаний копірайтером за індивідуальним замовленням. Такий текст отримує першу групу крові з позитивним резусом. Видозмінений текст, перероблений рерайтером до невпізнання – другу групу, легкий рерайт з 50-відсотковою унікальністю – третю групу, а вкрадений текст, плагіат – четверту і негативний резус.

Доливати до першої групи четверту категорично не можна!

Копірайтинг, який не дасть сайту загнутися!

Грамотні, правильно написані, унікальні тексти здатні творити дива, викликаючи довіру до веб-ресурсу як з боку користувачів, так і пошукових систем. Це не повинен бути ні рерайт, ні тим більше копіпаст, адже правильний текст створюється з оглядом на вузьку цільову аудиторію, а за замовчанням послуги рерайтера або контент менеджера (того самого, який публікує скопійовані статті) оптимізація тексту під воронку продажів не входить.

7 умов ефективного копірайту

  • Унікальність. Стиль, подача, структура і візуальна складова тексту не менш важливі, ніж показник перевірки на плагіат. Правильний копірайт унікальний в усьому!
  • Інформативність. Прочитання тексту приносить реальну користь, даючи відповіді на питання.
  • Достовірність. Чесність і фактаж завжди виграють у лестощів. Насамперед це працює у випадку опису товарів.
  • Грамотність. Відсутність граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок не викликає у читача відторгнення.
  • Читабельність. Текст повинен бути доступним не тільки для розуміння, але й для сприйняття. Відсутність абзаців, маркованих списків і підзаголовків може призвести до біди.
  • Наявність чіткого оффера. Комерційний текст повинен продавати, а інформаційний – пояснювати. Без чіткого комерційної пропозиції або інтриги ні продаж, ні інтерес читачів неможливі.
  • Правильна ЦА. Націленість тексту на правильно окреслену аудиторію – це гарантія того, що він викличе інтерес у потенційних покупців.

На відміну від текстів фрілансерів, наші статті вміщують кожен з цих пунктів і перш, ніж потрапити до замовника, проходять не один етап перевірки. Ось чому вони дуже ефективні й, як справжня кров, стають живильною основою інтернет-ресурсу.

Якщо вам потрібно наповнити свій сайт унікальними статтями, яскраво та барвисто описати товар або компанію, скласти смачний текст, що надихає та продає, або рекламну статтю, після прочитання яких потенційний клієнт скаже «Так», замовляйте тексти в нашій студії копірайтингу!

заказать копирайтинг баннер

Наш досвід написання текстів дозволить представити інформацію так, щоб захопити читача й схилити його до придбання саме ваших товарів і замовлення саме ваших послуг.

Перевіримо?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *