- ua
- ru
Музика є найважливішою частиною нашого життя. Ми стежимо за творчістю улюблених музикантів у соціальних мережах, купуємо мерч, ходимо на концерти і з нетерпінням чекаємо на вихід нових альбомів. А дізнаємося про них завдяки статтям у журналах та на сайті самих музикантів. Тексти на тему музики – особливі. Це не просто опис становлення музичного колективу, перелік синглів та популярних альбомів, а й подача, здатна закохати в музику!
Музичний копірайтинг – це тексти з вузькою спеціалізацією, які використовуються для наповнення сайтів, присвячених музиці та шоу-бізнесу, використовуються під час рекламних кампаній музикантів для підтримки нових синглів. Мета таких текстів – розповісти про музичних виконавців, музичні стилі та жанри. Подати інформацію так, щоб вона була цікавою, розкрити особливості музичного твору та закохати в нього – не всім копірайтерам це під силу.
Перед вами приклад копірайтингу на музичну тематику. Текст написаний для сервісу продажу квитків на концерти і є одним з елементів контент-плану по кожному з музичних жанрів.
Іноді в таких текстах допускається невеликий гумор та іронія з приводу музикантів (звісно, в адекватних масштабах), допускається професійна термінологія на кшталт блюзової гармонії, рифу або флажолета. А якщо стоїть завдання описати біографію музиканта, копірайтер не повинен переказувати вікіпедію – це буде сумно. Тут потрібно використовувати цікаві факти про виконавця, його альбоми, сингли або манеру гри. Завдяки цьому стаття може стати чудовим інструментом реклами!
Тексти на музичну тематику потрібні всім гуртам і співакам, які хочуть здобути популярність. І від того, наскільки цікаво та грамотно буде подана інформація, багато в чому залежатиме й активність фанів.
Музичний копірайтер може знадобитися співакам та музичним колективам, продюсерам та організаторам концертів, які намагаються задіяти всі канали зв’язку з аудиторією. Замовити музичний копірайтинг буде чудовим рішенням для фан-клубу гурту, сайту онлайн-радіо або будь-якого іншого комерційного проекту, де так чи інакше задіяна музика.
Автор повинен добре розбиратися в музичних стилях, знати основних представників жанру та особливості їхньої гри, вміти відрізняти EBM від IDM, Rhythm & Blues від Jazz та Space rock від Power noise.
Музику люблять усі, але без відповідних знань копірайтингу написати грамотний та цікавий текст для фанатів музичного колективу практично неможливо. Тут потрібно не просто любити музику, а й вміти розрізняти музичні стилі та напрямки й використовувати відповідну термінологію.
Копірайтер, який пише на музичну тематику, повинен мати такі знання і навички:
Розбиратися в музичному стилі
Написання текстів для різних музичних напрямків значно відрізняється: статті для фанів рок чи панк-групи та шанувальників симфонічного оркестру не можуть бути написані в однаковій стилістиці.
Писати статті для правильної цільової аудиторії
Кожен співак чи музична група вимагають особливого підходу навіть у межах одного й того самого стилю. Трапляються випадки, коли фанати двох рок-гуртів недолюблюють один одного. Копірайтер із музичної тематики повинен це знати, а також бути знайомим із творчістю музикантів.
Вміти викликати інтерес
Як і будь-які інші рекламні тексти, музичний копірайтінг вимагає правильної подачі, щоб зачепити і згодом змусити купити квиток на концерт. Це може бути захоплююча історія про життя співаків, курйоз із виступами або “інсайдерська” інформація про творчий процес народження нової пісні.
Копірайтери студії “Ямбус” мають всі необхідні знання та компетенції для написання текстів на музичну тематику. Ми пишемо статті без помилок та ляпів, враховуючи всі вимоги замовника та специфіку музичного жанру.
А тому, якщо вам потрібно написання інформаційних або рекламних текстів для музичного сайту, ви можете розраховувати на професійну допомогу кращих копірайтерів!