- ua
- ru
Сайт будівельної компанії, як і будь-який інший, потребує систематичної публікації інформаційних та іміджевих статей. Ведення блогу позитивно позначається не тільки на довірі потенційних клієнтів до компанії, але й на відношенні до сайту пошукових систем – при систематичній публікації статей він краще ранжується по пошуковим запитам.
Не менш важливо показати експертність компанії, доступно пояснити технологічні процеси та познайомити із принципами роботи.
Перед вами приклад інформаційної статті в блог будівельної компанії, що розказує про типові проєкти швидкозбірного каркасного будівництва.
Стаття вирішує одразу два завдання: розказує про можливі варіанти та одночасно рекламує послуги компанії – ненав’язливо та підсвідомо повідомляючи – ми це можемо побудувати для вас. Саме такі тексти – з нативною рекламою – працюють краще за все.