- ua
- ru
Медичний копірайтинг вимагає особливих навичок. Копірайтер повинен не лише красиво подати необхідну інформацію, але й зробити це максимально професійно, не гірше за лікаря, який би усе це міг розповісти. Якщо простіше, то він повинен добре розбиратися в медичній тематиці.
З одного боку текст має бути яскравим і цікавим, а з іншої – продавати, щоб викликати бажання записатися на прийом до лікаря. Проте медичний копірайтинг має на меті не стільки ефективні маркетингові формули (хоча й вони мають бути), скільки демонстрацію експертності в вирішенні того чи іншого питання. Причому це не лише правильна термінологія та перелік симптомів, але й актуальні способи лікування та сучасний погляд на медицину.
Перед вами – текст на медичну тематику в одну з рубрик сайту приватної клініки. Технічне завдання копірайтеру включало ряд завдань – написати максимально унікальний текст, цікавий не лише пошуковим системам, але й читачам, тобто потенційним клієнтам цієї медичної установи, а також оптимізувати статтю під популярні пошукові запити: “харчування”, “дієта” та “дієтологія”.
Текст посилений двома маркірованими списками, що покращують візуальне сприйняття інформації й двома тематичними заголовками – інформативними та мотивуючими.
© Студія копірайтингу “Ямбус”