Цілі та завдання

Текст про будівельну компанію та її послуги може бути цікавим і інформативним. Особливо якщо не використати штампи на зразок «професійних співробітників», «сучасного підходу», «якісних матеріалів» й інших фраз, що не несуть жодного смислового навантаження. Презентація послуг – це передусім корисна інформація, звернення до правильної цільової аудиторії, а не просто псевдокрасивий текст з голослівними твердженнями!

Ринок будівництва завжди був переповнений пропозиціями, як транспорт у час пік. Подібна конкуренція змушує звертатися до реклами – й від того, як буде написаний текст про послуги, залежить успіх усього підприємства. Грамотний комерційний текст розкриє усі переваги будівельної компанії й принципи її роботи, не опускаючись до банальщини й прямих закликів замовити послуги.

Рішення

Перед вами – текст опису однієї з послуг будівельної компанії, який розташовується на цільовій сторінці сайту. Він невеликий, щоб не перевантажувати читача непотрібною інформацією, але в той же час досить інформативний, щоб розкрити підхід до будівництва таких об’єктів і пояснити підхід компанії.

Хороший текст формує підсвідоме бажання зателефонувати або прийти в офіс – просто тому, що інформація вичерпна, принцип роботи ясний, а професіоналізм зрозумілий не через те, що це слово є в кожному реченні, а тому, що покупець отримав відповіді на усі свої питання й зрозумів, як і що відбувається, й чому треба робити саме так.

Відсутність постійних пропозицій купити-замовити робить текст в очах потенційних клієнтів менш рекламним, а значить – природним і корисним. Бажання співпраці формується з перших же рядків й дозволяє за 20-30 секунд донести зміст комерційної пропозиції. Це місткий комерційний текст для сайту з хорошою інформативністю та зрозумілою пропозицією до співпраці.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3