Цілі та завдання

Сайт будівельної компанії, як і будь-який інший, потребує систематичної публікації інформаційних та іміджевих статей. Ведення блогу позитивно позначається не тільки на довірі потенційних клієнтів до компанії, але й на відношенні до сайту пошукових систем – при систематичній публікації статей він краще ранжується по пошуковим запитам.

Не менш важливо показати експертність компанії, доступно пояснити технологічні процеси та познайомити із принципами роботи.

Рішення

Перед вами приклад інформаційної статті в блог будівельної компанії, що розказує про типові проєкти швидкозбірного каркасного будівництва.

Стаття вирішує одразу два завдання: розказує про можливі варіанти та одночасно рекламує послуги компанії – ненав’язливо та підсвідомо повідомляючи – ми це можемо побудувати для вас. Саме такі тексти – з нативною рекламою – працюють краще за все.

Приклад тексту про будівництво швидкозбірних будинків

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3