Цілі та завдання

SEO копірайтинг – найбільш правильне рішення для цільової сторінки. Найчастіше ними стають сторінки рубрик, категорій та підкатегорій товарів. Причому відноситься це як до фізичних товарів магазину, так і до пропонованих послуг.

Завдяки наявності ключів такий текст добре ранжується пошуковою системою, а завдяки інформативності – позитивно сприймається користувачами.

Рішення

Перед вами – SEO оптимізований текст, написаний з урахуванням заздалегідь зібраного семантичного ядра сайту. Стаття розкриває суть комерційної пропозиції, ненав’язливо повідомляє про необхідність залучення професіоналів, але при цьому не переспамлена словами “купити” або “замовити”, на що часто роблять ставку копірайтер, погано знайомі із психологією маркетингу. Текст має додатковий внутрішній заголовок і два маркіровані списки, які покращують візуальне сприйняття тексту.

Нагадуємо, що написання ефективного SEO копірайтингу припускає розробку якісного семантичного ядра. Найправильніше, коли ключі збираються для усього сайту, а не лише під одну-єдину сторінку.

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3