- ua
- ru
Написання будь-якої статті розпочинається зі збору матеріалів та їх вивчення. Часто копірайтеру доводиться перебирати не один десяток джерел, адже головне тут – актуальність інформації та її користь. Проте існує один нюанс, який може зробити навіть “найавторитетнішу” статтю нецікавою та нечитабельною – це неправильне подання матеріалу.
Згадаємо шкільні уроки: науковий, публіцистичний, офіційно-діловий, художній та розмовний – від стилю тексту залежить і його цільова аудиторія. Хоча тут варто сказати трохи інакше: кожен текст пишеться під конкретну цільову аудиторію, і його подання цілком і повністю визначене поставленими перед копірайтером цілями. При цьому копірайтер може використати як класичну схему (вступ, основна частина та висновок), так і користуватися маркетинговими формулами – РРР, AIDCA й іншими.
У будь-якому випадку правильне подання визначає, чи «зачепить» текст потенційного покупця, чи ні. Так, стаття для молоді дозволяє використати жаргонізми та сленг, а аналітична стаття в модному бізнес-оглядовому виданні – наукові терміни. Якщо копірайтер почне говорити на одній мові з тим, до кого він звертається, ефективність його тексту зросте у декілька разів!
Лаконічний текст, присмачений фактами та поділений на короткі абзаци – це ідеальний формат для сприйняття. Якщо при цьому копірайтер розбавив його декількома підзаголовками та ефектним маркірованим списком, перемога над читачем гарантована!
Легкий і зрозумілий з першого погляду текст читати набагато приємніше. Першочергову роль в цій справі відіграє заголовок, багато в чому саме він задає тон усієї статті й визначає відношення читача до пропонованої інформації.
Не менш важливим чинником успішного тексту можна назвати відсутність в ньому помилок. Зайві або непроставлені коми, неохайно розставлені розділові знаки, грубі орфографічні помилки здатні зіпсувати навіть найцікавіший текст! Помилки й друкарські похибки відштовхують читачів, а тому, якщо ви націлені на ефектну, ідеальну статтю, їх бути не повинно.
Якісний копірайтинг дає сайту багато вигод: користувачі звикли ділитися інформацією, а це не один лайк розміщеної на вашому сайті статті. Окрім цього, грамотно оптимізована стаття здатна «розкрутити» ваш сайт в пошуковій системі, а це збільшить заходи і, як наслідок – конверсію.
Копірайтинг – це ідеальний засіб просування в мережі Інтернет! Статті відмінно рекламують web-ресурс і можуть стати прекрасною альтернативою дорогому посилальному просуванню або вимотуючій рекламній кампанії по роздачі листівок. Копірайтинг позитивно впливає на динаміку зростання й популярність сайту, а значить – стає єдино вірним рішенням!
© Студія копірайтингу «Ямбус»