Що таке копірайт, де він використовується і в чому його головне завдання? Що означає цей термін і чому потрібні якісні тексти.
Рекламні та аналітичні статті, продажні тексти, опис товарів, новини і навіть тексти анонсів до фільмів – все це копірайт. Це унікальні, авторські статті, написані для сайту, газети, журналу або рекламного буклету з метою передачі інформації. Як і на будь-який продукт інтелектуальної власності, на копірайт поширюється авторське право.
Найчастіше термін копірайт застосовують до текстів для сайту, написаних на замовлення, за певним технічним завданням, де вказаний об’єм, ключові слова й інші вимоги. Розвиток сучасного новинного або розважального сайту, інтернет-магазину, корпоративного або особистого блогу без грамотного статейного наповнення просто неможливий.
При усій уявній простоті, створити унікальний і читабельний текст не так вже й просто – особливо якщо це не банальне поздоровлення на листівку, а унікальний опис дорогого товару або послуг міжнародної компанії. Такі тексти повинен писати професійний, досвідчений копірайтер.
Копірайт, або як його ще називають – копірайтинг, відомий давно. Він виник в той самий момент, коли у світі з’явилася перша реклама. І навіть вигуки продавця десь на ринку також є результатом копірайту, часто досить вдалого.
Сьогодні саме статейне наповнення сайту дозволяє йому вийти в ТОП, піднятися в ранжируванні по пошукових запитах. Саме тому копірайт тексту стає важливим, якщо не позачерговим завданням в розкручуванні інтернет-ресурсу. Копірайт тексту – це професійне “жонглювання інформацією”. Якщо факти подані правильно, якщо сам копірайтер говорить на мові цільової аудиторії (тобто знає, як достукатися до неї), текст починає працювати – переконує й мотивує на купівлю.
Маркетологи ще не придумали більш дієвий механізм передачі інформації, ніж копірайт текстів. Саме текстовий контент є першочерговим способом донести ідею, передати послання, привабити клієнтів, а тому, якщо вам треба притягнути увагу клієнтів, необхідно замовити професійний копірайт!
© Студія копірайтингу “Ямбус”