- ua
- ru
На вашому сайті багато цікавих статей, але їх ніхто не читає? Швидше за все, справа в поганому заголовку, який не відповідає назві статті й не здатний викликати навіть натяку на інтерес. Така стаття багато в чому схожа на вершника без голови – безлика, німа та мчить крізь бурелом: куди кінь винесе.
Змінити ситуацію досить просто: знайти копірайтера, який пише яскраві заголовки.
Неймінг – найважливіша складова якісного тексту, й багато в чому саме заголовок визначає ефективність роботи копірайтера, продажника, комерційної пропозиції й навіть звичайної інформаційної статті. Сильний, вдалий неймінг здатний швидко зацікавити читача й підштовхнути його до прочитання статті. А тому – цим варто скористатися!
Хочете, щоб ваші тексти продавали? Щоб під статтями з’являлися коментарі? Придумайте яскравий заголовок!
Тенденція така, що більшість користувачів не читають, а переглядає статті, й місткий, цікавий заголовок – це та сама яскрава пляма, яка здатна припинити діагональне читання та змусити вчитатися в кожне слово.
Заголовок продає усю статтю! Він вказує читачеві, яку користь йому принесе читання, що нового він дізнається. Він відсікає нецільову аудиторію, а цільовий – дає додаткову інформацію.
Згадайте знамениту тезу бізнесу: «час – це гроші». І якщо ви займаєтеся продажами в інтернеті, то повинні вміти за короткий час зацікавити читача. У вашої аудиторії мало часу на читання, і якщо ви хочете продати, використовуйте яскраві, звучні й інформативні заголовки. Вони працюють не гірше за саму комерційну пропозицію! А іноді й замінюють її.
Але, мабуть, є ще один нюанс створення якісного, працездатного заголовка. Необхідно відмовитися від суб’єктивної оцінки: «подобається/не подобається» повинно бути на другому місці, а на першому – розуміння того, чи спрацює такий заголовок чи ні, й чи здатний він зацікавити цільову аудиторію.
Створити ідеальний маркетинговий інструмент (приміром, та ж сама комерційна пропозиція або Sales Letter) з використанням власної художньої оцінки тексту навряд чи вийде. Це має бути вивірений текст з продуманим заголовком.
І наостанок не менш важлива інформація з розряду «що було раніше: курка або яйце»? Тобто заголовок чи текст? Що головне в комерційній пропозиції? Одні копірайтери говорять, що заголовок. Інші райтери стверджують, що текст. Але істина криється все ж посередині: вдала комерційна пропозиція органічно об’єднує в собі і заголовок, і текст. Вони обоє мають бути якісними й бути тісно пов’язані один з одним. Заголовок повинен розкривати суть статті, а текст – пояснювати заголовок. Головне – щоб вони були разом.
© Студія копірайтингу «Ямбус»