Як написати якісний комерційний текст із високою конверсією

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 06 Грудня 2019

написать текст с высокой конверсиейНе знаєте, як написати ідеальну статтю, що надихає та продає? Практика показала, що без серйозної аналітичної роботи тут не обійтися, а тому, сідаючи писати текст на свій сайт, готуйтеся до серйозної роботи – наші рекомендації допоможуть розібратися, з чого починати та як діяти.

За п’ять років роботи фахівці студії копірайтингу «Ямбус» створили покроковий алгоритм написання продажних текстів – рекламних, інформаційних. За цією технологією ми написали більше тисячі статей із конверсією від 5 до 37 %. І якщо ви хочете, щоб на вашому сайті опинилися саме такі тексти, дотримуйтесь нашої методики: деякими секретами створення такого контенту ми готові поділитися абсолютно безкоштовно.

5 головних принципів написання ефективної статті

Отже, робота над текстом – це, передусім, аналітика. Розуміння того, для кого ви пишете, і того, для чого ви це робите. І ось що необхідно зробити, сідаючи за написання тексту:

  • представити аватара (визначити цільову аудиторію тексту);
  • виявити таємні бажання покупця (навіть незначні й ті, у яких він сам боїться собі зізнатися);
  • сформувати комерційну пропозицію, від якої буде важко відмовитися (описати продукт або пропозицію саме з того боку, який цікавить покупця).

Усе інше повинне безпосередньо підкорятися цим трьом принципам – і стилістика тексту, і його об’’єм, і використовувані ілюстрації, графіки, таблиці, маркіровані списки, й багато що іншого. Все те, що необхідно цільовій аудиторії і наближення до мети.

Ця стаття – вогонь!

SEM, SMM, SMO, SEA і SEM – 5 китів сучасного інтернет-маркетингу

Аналіз потенційного покупця має бути багатостороннім – комплексним. Так само, як і аналіз конкурентів – без цього ні про яку ефективність тексту й мови бути не може! Треба подивитися, що роблять конкуренти, які тексти вони пишуть, і які сайти на перших позиціях по ключовому запиту.

Написання статті – це вторинний пункт створення ідеального тексту. Йому повинна передувати не менш важлива робота – аналітика. Саме вона допомагає формулювати ідеальну торгову пропозицію й отримувати прибуток.

Тепер ви знаєте, що треба, щоб написати хороший текст, що викликає зацікавленість і продає, а якщо у вас є свої методики, обов’язково поділитеся ними в коментарях!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити копірайтинг
На вигідних умовах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *