Посилання, розміщені в коментарях та обговореннях на тематичних форумах, мають високу цінність не лише для користувачів, а й для пошукових систем, оскільки сприймаються ними як природні.

Вважається, що такими посиланнями у відгуках про товар чи магазин діляться користувачі. Лінки у порадах та рекомендаціях сприяють підвищенню позицій сайту у пошуку, дають живі переходи на сторінку та забезпечують збільшення посилальної маси.

Такий інструмент просування сайту та стимулювання продажів називається crowd marketing (крауд-маркетинг, від англ. crowd — натовп).

Крауд-посилання — незамінний помічник у процесі off-page оптимізації, який дає видимий результат лише тоді, коли враховано релевантність майданчиків для розміщення беклінків, їх індексацію та спамність.

Якщо ви просуваєте власний бізнес онлайн, то краще звернутися за цією послугою до фахівців https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/ssylki-s-forumov/, але основи крауд-маркетингу варто все ж таки знати.

Значення зворотних посилань з форумів для пошукових систем

Беклінки з форумів — один з елементів пошукової оптимізації (SEO). Якісні зворотні посилання з релевантних та авторитетних платформ поліпшують показники вебсайту у видачі. Ось деякі їх основні переваги:

  • вищий рейтинг у пошукових системах — кількість та якість backlink сприяє ранжуванню сайту, сигналізує, що він якісний та авторитетний;
  • доступність для пошуку — пошукові системи легше знаходять, сканують та індексують веб-сайти зі зворотними посиланнями й роблять їх більш видимими в результатах пошуку;
  • збільшення трафіку — природні посилання з тематичних та авторитетних форумів збільшують шанси на конверсію, сприяють переходам на сайт цільових користувачів.

Роль посилань з форумів у пошуковій оптимізації, особливості та ризики в роботі з ними

Завдяки зворотним посиланням бренд стає більш впізнаваним та авторитетним, оскільки пошукові системи сприймають їх як відгуки. Також беклінки вказують на те, що сайт містить корисний для користувачів контент.

Особливості посилань з форумів

Зворотні посилання з форумів зазвичай є контекстуальними. Лінки в коментарях чи відгуках, написаних в невимушеному стилі, є релевантними й природними та мають мінімальні ризики потрапити під фільтр.

Більшу вагу мають ті посилання, які розміщені на сторінках обговорень, в текстах відгуків, порад, відповідей на питання. Натомість лінки в профілях вважаються менш ефективним та застарілим методом. Вони можуть бути сприйняті як спам, що призведе до погіршення рейтингу.

Правила окремих форумів забороняють прямі посилання на інтернет-сторінки. Тому беклінки у текстах можуть бути не лише активними (клікабельними), а й неактивними — у формі текстової згадки адреси компанії чи її сайту. Зазвичай реальні користувачі радять корисні ресурси саме у форматі неактивних зовнішніх посилань.

Пошукові системи сприймають неактивні лінки як органічні та враховують у ранжуванні.

Важливо! Використання виключно клікабельних посилань, які ведуть на сайт, часто є підставою для запровадження санкцій з боку пошукових алгоритмів. Тому у крауд-маркетингу як мінімум 10-15% становлять саме неактивні посилання.

Ще однією особливістю форумних лінків є висока взаємодія, здатність генерувати додатковий трафік. Користувачі форуму часто переходять за посиланнями, щоб дізнатися більше про продукт чи бренд.

Правила використання посилань з форумів для поліпшення SEO

Щоб крауд-посилання виконували свою роль у просуванні сайту, варто дотримуватися трьох принципів: релевантність, якість, довіра. Це означає, що:

  • форуми для розміщення зворотних посилань мають бути тематично близькі тому контенту, який розміщений на веб-ресурсі. Таким чином зростають шанси на те, що коментар з лінком не буде видалений модератором, а читачі скористаються посиланням та перейдуть на сайт;
  • контент має бути якісним. Відповіді, коментарі, відгуки, які містять посилання, повинні бути корисні та цікаві для учасників. Такий контент додає обговоренню цінності та сприяє збільшенню трафіку;
  • потрібно брати активну участь у житті форуму: відповідати на запити, розповідати про товар чи послугу, ділитися досвідом, давати корисні поради тощо. Така діяльність допоможе завоювати авторитет, підвищить рівень довіри до посилань.

Важливо! Оскільки для пошукових роботів важлива якість посилань, не варто гнатися за кількістю. Така стратегія не допоможе покращити рейтинг.

Які можуть бути ризики під час роботи з посиланнями з форумів

У випадках неправильного використання посилання з форумів можуть завдати шкоди, а їх розміщення несе певні ризики. Серед найбільших мінусів варто назвати такі:

  • штрафи від пошукових систем;
  • падіння рейтингу або видалення з результатів пошуку;
  • шкода репутації, зниження довіри до бренду;
  • втрачені можливості для взаємодії.

Мінусом крауд-маркетингу також називають витрати часу, адже участь у форумах та створення якісних постів потребує постійної активності.

Лінки з низькоавторитетних форумів можуть не дати очікуваного результату або нашкодити просуванню сайту.

Отже, посилання з форумів — потужний інструмент SEO. Його розумне застосування допомагає просувати сайт, залучати трафік та підвищує довіру до бренду.

Успіх крауд-стратегії значною мірою залежить від якісного, корисного та цікавого контенту, розміщеного на релевантних ресурсах. Запрошення на сайт повинно бути органічним та ненав’язливим. Порушення цих принципів може бути оцінено як спам, що призводить до штрафів, зниження рейтингу та зменшення трафіку.

© SEO студія Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3