- ua
- ru
Посилання, розміщені в коментарях та обговореннях на тематичних форумах, мають високу цінність не лише для користувачів, а й для пошукових систем, оскільки сприймаються ними як природні.
Вважається, що такими посиланнями у відгуках про товар чи магазин діляться користувачі. Лінки у порадах та рекомендаціях сприяють підвищенню позицій сайту у пошуку, дають живі переходи на сторінку та забезпечують збільшення посилальної маси.
Такий інструмент просування сайту та стимулювання продажів називається crowd marketing (крауд-маркетинг, від англ. crowd — натовп).
Крауд-посилання — незамінний помічник у процесі off-page оптимізації, який дає видимий результат лише тоді, коли враховано релевантність майданчиків для розміщення беклінків, їх індексацію та спамність.
Якщо ви просуваєте власний бізнес онлайн, то краще звернутися за цією послугою до фахівців https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/ssylki-s-forumov/, але основи крауд-маркетингу варто все ж таки знати.
Беклінки з форумів — один з елементів пошукової оптимізації (SEO). Якісні зворотні посилання з релевантних та авторитетних платформ поліпшують показники вебсайту у видачі. Ось деякі їх основні переваги:
Завдяки зворотним посиланням бренд стає більш впізнаваним та авторитетним, оскільки пошукові системи сприймають їх як відгуки. Також беклінки вказують на те, що сайт містить корисний для користувачів контент.
Зворотні посилання з форумів зазвичай є контекстуальними. Лінки в коментарях чи відгуках, написаних в невимушеному стилі, є релевантними й природними та мають мінімальні ризики потрапити під фільтр.
Більшу вагу мають ті посилання, які розміщені на сторінках обговорень, в текстах відгуків, порад, відповідей на питання. Натомість лінки в профілях вважаються менш ефективним та застарілим методом. Вони можуть бути сприйняті як спам, що призведе до погіршення рейтингу.
Правила окремих форумів забороняють прямі посилання на інтернет-сторінки. Тому беклінки у текстах можуть бути не лише активними (клікабельними), а й неактивними — у формі текстової згадки адреси компанії чи її сайту. Зазвичай реальні користувачі радять корисні ресурси саме у форматі неактивних зовнішніх посилань.
Пошукові системи сприймають неактивні лінки як органічні та враховують у ранжуванні.
Важливо! Використання виключно клікабельних посилань, які ведуть на сайт, часто є підставою для запровадження санкцій з боку пошукових алгоритмів. Тому у крауд-маркетингу як мінімум 10-15% становлять саме неактивні посилання.
Ще однією особливістю форумних лінків є висока взаємодія, здатність генерувати додатковий трафік. Користувачі форуму часто переходять за посиланнями, щоб дізнатися більше про продукт чи бренд.
Щоб крауд-посилання виконували свою роль у просуванні сайту, варто дотримуватися трьох принципів: релевантність, якість, довіра. Це означає, що:
Важливо! Оскільки для пошукових роботів важлива якість посилань, не варто гнатися за кількістю. Така стратегія не допоможе покращити рейтинг.
У випадках неправильного використання посилання з форумів можуть завдати шкоди, а їх розміщення несе певні ризики. Серед найбільших мінусів варто назвати такі:
Мінусом крауд-маркетингу також називають витрати часу, адже участь у форумах та створення якісних постів потребує постійної активності.
Лінки з низькоавторитетних форумів можуть не дати очікуваного результату або нашкодити просуванню сайту.
Отже, посилання з форумів — потужний інструмент SEO. Його розумне застосування допомагає просувати сайт, залучати трафік та підвищує довіру до бренду.
Успіх крауд-стратегії значною мірою залежить від якісного, корисного та цікавого контенту, розміщеного на релевантних ресурсах. Запрошення на сайт повинно бути органічним та ненав’язливим. Порушення цих принципів може бути оцінено як спам, що призводить до штрафів, зниження рейтингу та зменшення трафіку.
© SEO студія Ямбус