У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер.

Що таке стоп-слова і стоп-символи

До непотрібних з точки зору робота, стоп-слів можна віднести числа та частини мови – частку, вигук, причастя, прийменник, займенник («це», «воно», «саме», «майже», «зроблений», «в», «на», «с», «по», «без», «ми», «ви» й інші). Сюди ж відносяться й символи – точка, кома, двокрапка, крапка з комою, знак оклику та питальний знак, лапки й різні математичні знаки (плюс, мінус, нижнє підкреслення, лівий і правий слеш тощо).

Іноді до стоп-символів в копірайтингу відносять і позначення, що прийшли з мережі, («http», «com» і «www»). Усе це із статті слід виключати, максимально оптимізуючи корисність контенту, роблячи текст цікавим і по-справжньому інформативним.

Навіщо позбавлятися від стоп-слів у тексті

Пошукові системи визначають корисність тексту, «видаляючи» з нього непотрібні словосполучення та розділові знаки. Їх називають стоп-словами або стоп-символами, й їх наявність прямо пропорційна якісній складовій контенту. Іншими словами, чим менше стоп-слів, тим якісніше копірайтинг.

Перш, ніж йти далі…

HTML-теги, обов’язкові для SEO копірайтингу

Залежно від самої системи пошуку каталог символів із стоп-індикаторів розширюється, хоча багато в чому вони схожі. І якщо Яндекс вважає, що в тексті багато «непотребу», то, швидше за все, так само відреагує й Google та інші пошукові системи. Виходом тут може бути тільки одне: повномасштабний семантичний аналіз статті, визначення процентного співвідношення подібних стоп-слів і стоп-символів і при необхідності їх зменшення.

В ідеалі співвідношення подібних стоп-дефініцій в копірайтингу не повинне перевищувати поріг 4–5 %. Особливо важливо, щоб їх не було в мета-тегах – title (заголовку статті), description (описі статті) та keywords (у ключах), хоча цей параметр в SEO копірайтингу вже не враховується. Адже багато в чому корисність статті визначається пошуковим роботом саме завдяки цим елементам. Та й із людської точки зору набагато зручніше кликнути на потрібні 2–3 слова, ніж на їх безглуздих набір.

Стоп-слова и стоп-символы в SEO копирайтеЗвичайно ж, при написанні статті від використання подібних символів копірайтер навряд чи може повністю відмовитися. Але якщо ви поставили перед собою чітку мету – написати якісну, правильну в усіх сенсах SEO статтю, то їх кількість необхідно підігнати під потрібні параметри. Зробити це можна за допомогою різних сервісів і програм – їх багато і вони різні. Наприклад, можна зробити SEO аналіз тексту на сайті Адвего.

Значення обмеженого використання стоп-слів в SEO копірайтингу полягає в тому, що завдяки їх відсутності в статті стає менше «сміття», нічого не значущих фраз, текст стає більш «чистим», інформативнішим, а текстуального лушпиння – навпаки стає менше.

Кінець кінцем, SEO оптимізована стаття буде цікава і пошуковому роботові, і звичайному читачеві. Хоча тут варто обмовитися: читабельність статті безпосередньо залежить від кількості використаних ключів. Чим їх більше, тим якість тексту нижча. Та й кому охота читати переспамлений текст! Максимальне використання слів «купити», «ціна», «замовити», «знижки» і т. д. не лише не підвищить конверсію сайту, але й істотно знизить її.

А якщо ще й стоп-слів вище за дах, то SEO копірайтинг перетворюється на міну уповільненої дії, й уникнути попадання під фільтр допоможе тільки повне видалення контенту.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3