SEO копірайтинг – основні питання

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 19 Листопада 2019

Термін SEO чи Search Engine Optimization перекладається з англійської як «пошукова оптимізація». Сьогодні це поняття має на увазі роботу, спрямовану на підвищення рейтингу сайту в результатах видачі пошукових систем. Це цілий спектр дій, але найчастіше під цим терміном розуміють написання оптимізованих під органічний пошук статей.

Тож для чого потрібен SEO контент?

Головне завдання SEO копірайтингу – це збільшення кількості клієнтів, покупців і відвідувачів сайту. Такі статті можуть швидко підвищити позиції сайту: наповнений правильним контентом, він значно виграє перед ресурсом із звичайними статтями.

Текст, завдання якого викликати інтерес у користувача, має бути унікальним і обов’язково корисним. Окрім цього, сео-оптимізована стаття повинна вміщувати актуальні ключові слова, підібрані з урахуванням регіону цільової аудиторії.

Як пишеться SEO стаття?

Головне – це аналіз. Спочатку необхідно вивчити специфіку сайту, зрозуміти переваги пропонованого товару або послуги. Отримавши усю необхідну для написання статті інформацію, можна приступати до роботи.

В ході написання тексту копірайтер повинен користуватися спеціальними сервісами для визначення необхідних ключових запитів і визначення їх процентного входження в текст.

Якою має бути кількість ключів у SEO статті?

Оптимально писати статтю так, щоб по відношенню до усього тексту ключі мали не більше 3–5 % входження. У «щадному» варіанті це близько п’яти ключів на кожну тисячу знаків. Також треба використати ключові фрази в заголовку і підзаголовках. Їх треба вписувати у різному вигляді – у відмінках, розділеними іншими словами чи навіть пунктуаційними знаками.

Високочастотні та низькочастотні ключові слова (ВЧ, НЧ)

Запити, що лідирують по частоті використання, називаються високочастотними. Конкретніші запити – низькочастотні, вони менш популярні, проте не менш важливі.

Такі запити, як «стаття», «написати», «замовити» і т. д. є загальнішими, ніж «замовити статтю про взуття» або «купити статтю для інтернет-магазину одягу». Низькочастотні ключі підходять для розділів сайту, а високочастотні для головної сторінки.

Чи корисний надлишок ключів у SEO  статті?

Тексти, що містять дуже багато ключів (щось на зразок «Наша олія – наймасляна олія серед олій»), нікому не цікаві, адже інформаційної користі тут немає. Відповідно, товар продаватиметься набагато гірше. Крім того, надлишок ключових слів в сео копірайтингу може понизити позиції сайту у видачі пошукових систем. Часто такий спам ключами призводить до блокування web-ресурсу.

Чи треба виділяти ключі жирним шрифтом?

Виділення ключових слів у SEO статті ніяк не впливає на поведінку пошукових роботів. Краще виділяти жирним шрифтом або курсивом дійсно важливу для відвідувачів сайту інформацію.

Чи слід копірайтеру прислухатися до усіх вимог SEO оптимізатора?

Завдання оптимізатора – просунути текст у пошукових системах. Аналіз конкурентів та пошукової видачі дозволяє сформувати найбільш ефективне ТЗ під текст, а тому не виконувати вимоги сеошника копірайтер просто не має права, інакше написана стаття не відповідатиме технічним показникам, необхідних для вдалого ранжирування.

Велика кількість ключових слів може перетворити текст на набір тавтологій, і завдання копірайтера написати все так, щоб читач на помічав ключі, інформація була корисною, а читалося легко.

заказать копирайтинг баннер

Потрібні справжні штурмові тексти? Ефективні статті, що надихають і продають? Тексти з ключами для Гуглу або статті під Яндекс? Замовляйте копірайтинг в нашій студії – і місця в ТОПі гарантовані!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *