SEO копірайтинг. Як не наламати дров

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 04 Липня 2019

SEO копирайтинг. Как не наломать дров Публікуєте на сайті десятки статей, але користувачі так нічого й не купують? Зібрали семантичне ядро «як у конкурента», але конверсія лише впала? Можливо, прийшов час діяти правильно…

Просувати сайт можна по-різному: правильно й не дуже, комплексно або по-швидкому, втрачаючи гроші, але так і не отримуючи бажаного ефекту. Як би там не було, перше, за що беруться власники успішних сайтів – це SEO.

Це магічне слово, повне терабайтів сподівань і надій, що іноді вимовляється із придихом і легким британським акцентом. На жаль, під цим терміном розуміють лише одне – написання оптимізованого під пошукову систему тексту, забуваючи, що SEO одними лише текстами не обмежується й охоплює і оптимізацію сайту з рознесенням семантики, і перелінковку, і закупівлю посилань.

Яким має бути SEO копірайтинг?

SEO копірайтинг – це створення тексту, який, з одного боку, націлений на пошукові системи й вміщує в себе найбільш популярні ключові запити, а з іншої – орієнтований на легке та швидке отримання інформації користувачем. Подібні тексти при грамотному написанні нічим не відрізняються від звичайних, але в той же час максимально адаптовані для пошукових систем, покращуючи загальний стан сайту.

  • Підвищують конверсію.
  • Покращують ранжування сайту.
  • Розширюють семантичне ядро.

Одним із головних завдань SEO копірайтингу вважається просування в пошуковій видачі, проте нерідко, коли до роботи береться недостатньо професійний сео копірайтер, досягається абсолютно протилежний ефект: сайт відкочується на десяту сторінку пошуку, а візити та конверсія падають.

Низькосортний контент, зі спамом ключових слів, ніколи не доводив до добра, і сьогодні за це пошукові системи можуть накласти фільтр. Правильний же варіант – писати для людей, а разом з цим оптимізувати текст під потрібні пошукові запити.

Правильний SEO копірайтинг

Створити ефективний текст найпростіше буде тим, хто знайомий з принципами його побудови й розуміє, що на першому місці має бути читабельність, на другому – інформативність, на третьому – орієнтація під правильну цільову аудиторію й інтереси людей.

Як бачите, в трійці лідерів немає жодної згадки про ключі.

Ефективний текст тому й називається ефективним, що замість купи розрізнених фактів включає тільки потрібну (як при доставці вантажів на орбіту для космонавтів) інформацію й має чітко вивірену стратегію. Поведінкові чинники тут грають визначальну роль, а десяток прихованих ключів, доповнених такими ж прихованими психогачками, мотивують читача на купівлю.

Якщо простіше, SEO текст притягає не лише пошукового робота, а й читача. Не відштовхує його триповерховими ключовиками на кшталт «замовити написання статті Київ недорого», а м’яко підводить до усвідомлення такої необхідності, формуючи бажання замовити, купити або зателефонувати.

Текст як частина SEO

Безумовно, технічне завдання сеошнику або SEO копірайтеру можна підглянути на текстових біржах, замінивши тамтешні ключі на свої. Серед найпоширенішого – «Текст на 2000 знаків, природне входження ключових слів без перевищення норми 3 ключа на 1000 символів без пробілів, не схиляти, воді стільки-то, спамність така-то».

Толку від такої статті буде нуль. Але не тому, що 3 ключі на кілознак це мало або багато, й не від того, що підібрана ця цифра для зовсім іншого ключовика, не вашої тематичної групи. А від того, що аналізу сайту не було, і ТЗ ніяк не відображає реальну картину конкурентності.

Деякі теми вимагають написання сео статей на пару тисяч знаків, інші – вже на п’ять.

Поведінкові чинники в SEO

Можливо, хтось з тих, що читають цю статтю здивується, але SEO – це не зброя масового ураження, як намагаються переконати багато копірайтерів, а високоточний, далекобійний засіб для поразки виключно вузької цільової аудиторії.

Воно має бути ідеальним, як вичищена до блиску снайперська рушниця кілера, що збирається вистрілити лише один раз.

«Зумів упіймати – умій і утримати». Саме так слід думати про SEO копірайт. У такому тексті повинно бути ідеально все: граматика і пунктуація повинні відповідати вищим критеріям якості, стаття повинна бути добре структурованою, що означає наявність списків, абзаців правильної довжини, заголовків і підзаголовків.

Об’єм тексту може коливатися, починаючи з мінімальних 1,5–2 до максимальних 15 тисяч символів. Головне – це розкрити тему, описати товар, необхідність його купівлі, а контрапунктом додати безальтернативний заклик до дії.

Логічність і відсутність тавтології, підвищена критичність до написаного й розуміння того, як, що, навіщо і для кого ви пишете. Ось головний секрет SEO копірайтингу, а не два десятки ключів, що туляться на трьох рядках!

Потрібні професійні SEO статті? Перетворення вже готових текстів на оптимізовані? Замовляйте комплексний сео в студії копірайтингу «Ямбус» і отримуйте підвищення продажів вже наступного дня!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *