SEO: як написати оптимізований рерайт і копірайт

SEO-копирайт: как написать оптимизированный рерайт и копирайтБагато власників сайтів, наповнюючи свій ресурс текстами, не до кінця розуміють, чим рерайт відрізняється від копірайту, що це взагалі таке – SEO і навіщо усе це потрібно. Різниця між ними є, і вона істотна, адже і мета публікації такого контенту різна. Так само, як і ціна. Спробуємо розібратися.

З розвитком інтернету розвивається й контент сайтів. Це може бути рерайт (обробка вже готового тексту, синонімайзинг та переписування) чи копірайтинг (написання нових, унікальних статей). А якщо додати сюди ключові слова та ключові вирази, то SEO рерайт і SEO копірайт.

Навіть новачку досить швидко стає ясно, що ціна SEO статей набагато вища, ніж ціна звичайного рерайту та копірайту. Це пояснюється часом, який витрачається на те, щоб написати таку статтю. Адже в цьому випадку необхідно не лише написати текст, але й зібрати та розставити усі необхідні ключі, досягнувши певного процентного співвідношення. Визначити на око це досить важко, й тому застосовуються спеціальні програми.

Яким може бути SEO копірайтинг

Візуально SEO копірайт і SEO рерайт нічим не відрізняються один від одного. І в тому, і в іншому випадку це тексти, що вміщують необхідні ключі. В одному випадку стаття пишеться з нуля, а в іншому переписується, унікалізується.

Задача таких текстів єдина – притягнути на сайт додаткових відвідувачів. Це професійні тексти, понад усе орієнтовані на пошукові системи – робота, а не людину.

Подібних ключових запитів в сео статті може бути декілька десятків або лише один. При цьому процентне співвідношення кожного ключа до усього тексту може складати від 2 до 5 відсотків. Але така агресивна SEO стаття з входженням ключів більше 5 % небезпечна для сайту, тай її читабельність набагато гірша.

Як і звичайний копірайт або рерайт, сео стаття повинна мати чітку структуру: введення, основну частину та підсумок. Проте на відміну від звичайних статей в обов’язковому порядку  повинна мати декілька заголовків другого і третього рівня (<h2>, <h3>) а також заклик до дії, адже у більшості випадків SEO – це реклама.

Яка роль ключів у SEO статті

Алгоритми пошукових систем (в першу чергу Google та Яндекса) з кожним роком удосконалюються, не допускаючи до перших рядків неякісні, нечитабельні та статті із переспамом. Але якщо ще кілька років тому «правильна» SEO стаття могла вміщувати ключі лише в першому і останньому абзаці, то все працює вже не так. Ключі мають бути рівномірно розміщені в тексті й мати як пряме входження, так і у відмінку або числі. Доречні тут і синоніми. В першу чергу пошукові системи цінують інформативність, релевантність тексту!

 

Ідеальний SEO текст виглядає так само, як і звичайна стаття, і визначити «правду», виявивши ключові слова, часто здатний тільки SEO спеціаліст.

Яким має бути формат SEO статті

Форма подання тексту дуже важлива. Для SEO копірайтингу це особливо важливо. Це має бути продажний текст – а до нього є свої вимоги. І головні з них – це зручне для читача форматування, наявність маркірованих списків, підзаголовків, виділених фрагментів (кольором або шрифтом), що покращують сприйняття інформавції.

Правильна SEO стаття повинна доносити до читача УСЮ інформацію не більше, ніж за 7 секунд!

Якісне форматування статті дозволить читачеві отримати ті зачіпки, які зацікавлять його, змусять почати читання. І дочитати текст до кінця.

Основні характеристики форматованого SEO тексту

  1. Чітка структура. Перший погляд дозволить визначити основні розділи статті й зрозуміти, чи варто починати читання.
  2. Невеликі абзаци й прості речення. Головне – це закінчена думка, зрозуміти яку можна, не плутаючись у дієприслівникових зворотах.
  3. Медіа-контент. Зображення поліпшать сприйняття інформації й зроблять текст менш нудним.
  4. Маркіровані списки й таблиці. Це ідеальне рішення, щоб подати складну інформацію.
  5. Відсутність «води». Ідеальний мотивуючий текст дає лише факти, усе зайве відсікається.

Мета оптимізованої статті

Основне завдання оптимізованої SEO статті – притягнути на сайт цільового користувача й перетворити його із звичайного читача в клієнта, змусивши купити товар, замовити послугу, залишити коментар.

Сучасний копірайтинг – це саме продажна стаття, форма інтерактивної співпраці, а не нудний текст із десятком нечитабельних ключів. Замовити такі статті ви зможете саме тут.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *