Що краще для просування – копірайт чи рерайт?

Що краще для наповнення сайту – копірайт чи рерайт? Як взагалі просувати сайт за допомогою текстів, щоб був результат?

Існує безліч інструментів і способів просування сайту – за допомогою посилань, банерів, соціальних мереж та контекстної реклами, проте найпростіший й найдієвіший – це написання статей. Текстовий контент дозволяє оптимізувати сайт під ключові запити й підготувати його до зовнішнього просування.

За великим рахунком, видів текстового контенту усього два – копірайт і рерайт. Вони відрізняються способом написання та ціною. Рерайт припускає створення контенту методом переписування тексту-першоджерела іншими словами, а копірайт – це написання унікального тексту з нуля. Але що ж краще – копірайт чи рерайт? Щоб відповісти на це питання, необхідно оцінити усі плюси й мінуси кожного з цих способів створення контенту.

Коли треба обирати рерайт

Моральну сторону відразу опустимо. Рерайтити тексти з чужих сайтів або писати нові – питання приватного порядку й завжди має бути на совісті замовника.

Рерайт однозначно дешевше, проте за дешевизну доведеться платити очевидним мінусом: після отримання готового тексту необхідно ретельно перевіряти його унікальність. Неунікальні тексти погано позначаються на просуванні сайту й можуть призвести до санкцій пошукових систем – коли унікальність рерайта нижче 60%.

Друга причина обрати рерайт – якщо у вас інтернет-магазин зі схожими товарами, відмінності між якими незначні. Наприклад, тільки колір або розмір. В цьому випадку краще розмножити текст, замінивши в ньому потрібні параметри, а усе інше переписати іншими словами. Особливо актуально це для лінійки автомобільних запчастин, де можуть бути десятки й навіть сотні практично ідентичних товарів. В цьому випадку рерайт стає недорогим і швидким способом отримати необхідний контент.

Третій плюс рерайта полягає в тому, що для постановки завдань райтеру не треба працювати над технічним завданням. Вже є готовий текст – його просто треба переписати іншими словами.

Обираючи рерайт текстів, головне знайти хорошого райтера, який має великий словниковий запас, що дозволяє здійснювати заміну фраз і слів, не втрачаючи і не спотворюючи первинний сенс речень. Професійний рерайтер не припуститься помилок й надасть якісний контент. Він здатний відрерайтити текст так, що він нічим не нагадуватиме першоджерело, буде унікальним і цікавим для прочитання.

Коли треба обирати копірайт

Копірайт – це текст, написаний автором з нуля. Він унікальний і по поданню інформації, і фактично, в чому й полягає його основна цінність. Пошукові системи понад усе цінують оригінальний контент й добре ранжирують сторінки з авторським матеріалом.

По-друге, обирати копірайт треба, якщо необхідно транслювати читачам особливу інформацію – принципи роботи компанії, особливості її продукції або послуг. Знайти цю інформацію на інших сайтах неможливо: в цьому випадку залишається лише скласти детальне технічне завдання й скористатися послугами копірайтера.

По-третє, копірайт припускає більш детальне висвітлення матеріалу, роботу відразу з декількома джерелами й особисту аналітику автора. Такі тексти більш інформативні й цінні для читачів, і націлені на потрібну цільову аудиторію, а тому добре підвищують продажі.

І ще одне. Як правило, копірайт включає не лише наповнення тексту, але й додавання в нього ключових слів, а це вже більш серйозний підхід до контенту – професійний і по-справжньому ефективний. Безперечна оригінальність, унікальність тексту, його користь для читачів – усе це робить копірайт ціннішим і правильнішим вибором.

Потрібен контент? Тепер ви знаєте, що обирати!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

[block id=”form”]
Написати коментар