SEO казки, або Що реально робить сеошник

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 07 Жовтня 2019

SEO – поняття велике, але багато хто зводить Search Engine Optimization до оптимізації мета-тегів і банальної закупівлі посилань. Це в корені неправильно, оскільки SEO охоплює і структуру сайту, і рівень вкладеності сторінок, і валідність коду, і внутрішню оптимізацію, і контент.

Правильна та ефективна SEO кампанія складається з десятків маніпуляцій. Вона не може бути дешевою або тривати пару-трійку днів і вимагає постійного моніторингу ситуації та корекції стратегії просування.

Ось лише деякі із завдань, які лягають на SEO фахівця:

  • Технічний аудит сайту
  • Аналіз ніші
  • Аналіз сайтів конкурентів
  • Розробка семантичного ядра
  • Оптимізація структури сайту
  • Оптимізація текстового контенту

Технічний аудит сайту завжди розпочинається з пошуку помилок коду, дублів сторінок, битих посилань, загального аналізу конкурентності сайту й аналізу ніші – дослідження тематики, її місткості та цільової аудиторії.

На цьому етапі відбувається визначення конкурентів з точки зору основних пошукових систем, аналізується конкурентність запитів і відвідуваність сайту – досліджується статистика, визначаються основні джерела трафіку й їх якість.

Внутрішня кухня SEO просування

Перш ніж починати щось своє, необхідно подивитися, що роблять конкуренти. Це відноситься і до питання просування сайту, якої б спрямованості він не був – інтернет-магазин, новинний портал або блог.

Аналіз сайтів-конкурентів дозволить зібрати дані, які допоможуть сформувати ефективну стратегію просування. Сюди відноситься визначення віку сайтів, динаміки приросту посилань, методик лінкбілдингу та поліпшення ПФ). Далі йде складання семантичного ядра (СЯ) – збір оптимального ядра ключовиків на основі аналізу даних статистики сайтів з ТОП-10, даних Google Trends, Google Adwords та при необхідності Яндекс Вордстат.

Паралельно з цим йде аналіз існуючої структури сайту, визначення цільових сторінок, оптимізація рівня вкладеності, видалення або додавання необхідних рубрик, розділів і сторінок, а також формування оптимальної стратегії просування – визначення найбільш ефективної й зручної для замовника стратегії просування сайту, формування бюджету.

Потім починається робота з мета-описами сайту – визначення сторінок з низьким CTR, оптимізація Tittle і Description, оптимізація сніпетів у результатах видачі пошукових систем. Робиться це одночасно з оптимізацією текстового контенту – виправленням (рерайт) або написанням нових текстів (копірайт) на посадочних сторінках. Визначаються варіанти поліпшення візуалізації тексту (додавання заголовків рівня h1, h2, h3, маркірованих або нумерованих списків).

Потім настає час шукати майданчика для зовнішнього просування – розміщення анкорних (ключі з СЯ) і безанкорних посилань на сайтах-донорах, реєстрація сайту в трастових каталогах в ручному режимі, а також підключення Social Media Marketing (SMM) в якості рішення бізнес-завдань – залучення трафіку з соціальних мереж Facebook, Vkontakte, Instagram й ін. Створення груп і розміщення на сайті кнопки популярноъ соціалки.

Систематичний моніторинг ситуації

Моніторинг позицій сайту повинен проводитися якомога частіше. В ідеалі – кожного тижня й навіть щодня. Відстежування динаміки видимості сайту по ключових запитах за допомогою сервісів аналізу позицій в пошукових системах (наприклад, allpositions.ru або rankinity.com) дозволить визначити, чи приносять ваші дії плоди, і дозволяє при необхідності скоректувати їх. Принаймні, потрібний контроль посилальної маси – сеошник відстежує стан анкор-листа на переспам і коригує СЯ.

Визначається найбільш ефективний трафік – коригується рекламна кампанія на основі аналізу трафіку і конверсії з джерел трафіку. Ну і, звичайно ж, як без звітності! Формуються проміжні та етапні звіти про виконану роботу, робляться прогнози в роботі рекламної кампанії.

Проте на цьому робота SEO фахівця не закінчується. Для успішного просування сайту і отримання прибутку з нього потрібний постійний моніторинг тенденцій в просуванні – стеження за новинами провідних SEO компаній і пошукових систем, підключення нових інструментів і методів просування. І, нарешті, проведення експериментів, адже нерідко саме вони і виводять ресурс на перші місця в рейтингу сайтів.

Хочете знати більше? Телефонуйте або пишіть на пошту glavred@уambus.com.ua. Ваш сайт може стати першим в топі!

оптимізація та просування сайту

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *