Багато в чому ефективність сайту визначається якістю опублікованих на ньому текстів. Низькопробний копірайтинг не здатний зацікавити ні користувачів, ні пошукові системи.

Головна мета ефективного контенту – це отримання доходу в результаті залучення цільової аудиторії. Без текстів, що продають, б’ють в саме серце потенційного покупця, добитися цього не можна. Саме за допомогою тексту відбувається презентація товару, й лише завдяки зусиллям кваліфікованого копірайтера споживачі можуть зрозуміти, що переваги товару або послуги такі значні, що їх треба купити прямо зараз. Ну або відразу ж після прочитання статті.

Конверсія залежить саме від текстів

Одним із найважливіших параметрів ефективного тексту вважається його унікальність. Але тут йдеться не лише про побудову пропозицій і фраз, тобто про технічну унікальність, яка перевіряється на сервісах на кшталт Advego чи Text.ru, але й про подання самого матеріалу. Про те, як саме написано.

Технічна унікальність

Копіювання чужого контенту здатне додати сайту масу проблем. Але якщо із судовим позовом можна якось розібратися, виплатити штраф або вирішити все в досудовому порядку, то із санкціями Google боротися вже не вийде – сайт потрапить під фільтр і скотиться далеко за топ-100.

Низькоякісний рерайт також не принесе користі, адже написання статті передбачає підбір ключів і впровадження додаткових LSI слів. У початковому тексті їх може й не бути. Та й, за статистикою, рерайт завжди гірше за первинник – менш цікавий, вміщує менше потрібної термінології, має низьку інформативність. Він більше узагальнений, а якщо говорити прямо, то “ні про що”. В результаті послуги копірайтера сплачені, а належного ефекту немає.

Інформаційна (смислова) унікальність

Підхід до копірайтингу може бути різним, і навіть новинку можна описати так, що вона здасться безглуздою, нецікавою та непотрібною, адже саме такі товари завжди вистрілюють і приносять більший доход. В той же час мати інформаційну унікальність може і старий товар – головне описати його цікаво та яскраво, представити користь і актуальність.

Оптимізація під пошукові системи

Сам по собі копірайтинг не працює. Працюючи над текстом, райтер повинен разом з комерційним поданням впроваджувати і SEO складову, оптимізуючи його під пошукові системи. Застосування SEO ключів поліпшить ранжирування сторінки, й саме це і спричинить підвищення популярності сайту.

А тому, якщо ви хочете вибратися в топ, найміть нормального копірайтера, здатного писати тексти із сенсом!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3