- ua
- ru
Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично оновлювати інформацію на цільових сторінках. Такі сайти швидше опиняються в топі і довше протримаються на першій сторінці видачі, адже вони, на думку пошукової системи, більш актуальні.
З якою ж частотою необхідно оновлювати тексти на сайті? Які статті вважаються актуальними? І коли саме треба міняти контент?
Достименно алгоритм цієї пошукової системи не відомий нікому, проте є ряд чинників, які легко можна перевірити експериментальним шляхом, визначивши тим самим ідеальний рецепт просування сайту в інтернеті.
До топу видачі потрапляють новостворені сторінки з новим же текстовим контентом. На думку Гугла, сайт, інформація на якому щорічно збільшується на 25–30 %, по-справжньому актуальний.
Актуальний контент повинен оновлюватися часто. Це означає, що вебмайстер стежить за інформацією та доповнює опублікований текст, роблячи його дійсно корисним для прочитання. Такі оновлення необхідно робити щотижня, в ідеалі – через день і навіть щодня.
Дописувати по парі пропозицій недостатньо – конкуренти, що додали пару абзаців, легко обійдуть вас, а тому допрацьовуйте контент, міняйте мінімум половину тексту.
Один з найважливіших параметрів для Google. Релевантний текст зробить сторінку ціннішою. А ось нецікавий, неінформативний і нудний – навпаки, приведе до падіння позицій.
Для Google важливий не лише контент, але й реакція на нього користувачів. Адже саме поведінка читачів і є показником його користі. Якщо глибина перегляду сайту невелика, а час, проведений користувачем на сайті, близький до нуля, це пряма вказівка змінити копірайтера.
Згадка сторінки в соц. мережах, зростання числа посилань з інших веб-ресурсів безпосередньо говорить про актуальність контенту.
Це лише невелика частина чинників, освітлюючих цінність контенту, і визначити їх всі можна тільки в ході власних експериментів.
Найголовніше – це знайти хорошого копірайтера, який би розбирався не лише в написанні тексту, але й розумів основні принципи інтернет-маркетингу. Адже якісний текст, що надихає та продає, не схожий ні на шкільні твори, ні на реферати й дипломи, ні на газетно-журнальні статті.
Як би то не було, рецепт підтримки свіжості контенту, досить простий:
Актуальний контент здатний творити дива і оживить навіть самий занедбаний і забутий пошуковими ботами сайт.
Варто запам’ятати раз і назавжди: гроші на копірайтера – це не витрати, а інвестиції. Свіжий контент сприятливо позначиться на позиціях сайту в пошуковій видачі, а значить безпосередньо вплине і на продажі.
Погодьтеся, немає нічого кращого за сайт, який приносить прибуток! А всього лише й треба, що знайти професійного копірайтера, оновити мета-теги tittle і description, оживити тексти й не забувати їх час від часу актуалізувати. Нові клієнти, додаткові продажі та замовлення послуг гарантовані!
А у вас на сайті свіжий контент? Настав час його оновити!
© Студія копірайтингу «Ямбус»
Здравствуйте! Хочу у вас заказать копирайтинг