TOП-10… Межа мрій для власника будь-якого сайту. Показник, якого буває так важко досягти. І тут на допомогу приходить SEO стаття – найперший засіб просування сайту, якій би тематиці він не був присвячений.

Seo-статья, семантический анализ текстаОсновний трафік (іноді понад 90 %) приходить з органічного пошуку. І головне завдання власника сайту – не просто зробити усе, щоб пошукові системи помітили ресурс, а зробити так, щоб кожна сторінка та текст на ній відповідали їх вимогам. І саме SEO стаття й допомагає дістатися топ-позицій і нарешті зайняти перше місце у видачі пошукових систем на запит користувача.

Головне – це якісний контент. Що ж це означає? Та як зрозуміти, чи добре написана SEO стаття чи не дуже?

Текст має бути релевантним пошуковому запиту – в цьому й полягає завдання SEO оптимізації. Якщо стаття матиме 5 ключів про придбання кондиціонера, а в самому тексті буде йтися про уфо-обігрівачі, ніякої користі це не принесе. Пошукова система, хоча й проіндексує таку статтю, проте на запит «купити кондиціонер» чи якийсь інший видавати сторінку не буде, адже текст не релевантний цьому словосполученню.

Тому перше, що треба зробити після написанням SEO  статті, це провести якісний семантичний аналіз.

Як робити семантичного аналізу тексту

Семантичний аналіз тексту складається із перевірки декількох складових.

  • «Вода» – це перевірка смислового навантаження тексту. Аналіз незначимих слів та їх співвідношення до загального тексту. Якщо «води» більше 40 %, це означає, що текст малоінформативний та буде нецікавим для читача.
  • Стоп-слова – перевірка тексту на заспамленість прийменниками, союзами й словами-зв’язками. У будь-якій статті – хоч звичайній, хоч SEO – їх не повинно бути більше 5 %.
  • «Нудота тексту» – це серйозний показник, якому варто приділити максимум уваги. Це повтори, тавтологія, спільнокореневі слова та їх синоніми. Зазвичай у SEO статті це сам ключ – слово, яке зустрічається найчастіше. В цілому нудота тексту визначається квадратним коренем з кількості повторень найнудотнішого слова. Максимально допустимий показник – 5 %, оптимальний – не быльше 2–3 %.

Семантичний аналіз ключових слів – це передумова написання якісної SEO статті. Завдяки семантичному аналізу можна визначити найпопулярніші запити в інтернеті і на їх основі підібрати потрібні ключі для тексту.

Семантичне ядро (СЯ) – це перелік ключових фраз, відповідних саме вашому сайту, його розділам та окремим сторінкам. Одна окрема SEO стаття включає частину ключів із загального семантичного ядра сайту.

Провести семантичний аналіз сео статті можна за допомогою багатьох програм та сервісів, вони схожі за принципом роботи, й відрізняються тільки своєю оболонкою. Це, наприклад Advego SEO, Планувальник ключових слів Google чи Серпхант, який здатний проаналізувати текст по цілому ряду параметрів – кількості стоп-слів, «води”», академічній нудоті, нудоті по слову, нудоті біграм і триграм, а також визначити семантичне ядро по фразах.

Яким би сервісом ви не користувалися, навіть поверхневий семантичний аналіз тексту дозволить написати ідеальний текст, здатний вивести сайт до перших рядків пошукових систем!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3