Як працює копірайтинг?

Копирайтинг. Как это работает?Існують десятки визначень копірайтингу, й одне з них визначає його як ідею – як змусити сайт працювати, збільшити його відвідуваність, притягнути клієнтів та якими інструментами при цьому користуватися. Багато власників сайтів не розуміють це й трактують копірайтинг лише як простий спосіб написання тексту.

Важливість використання копірайтингу у бізнесі важко переоцінити. Найголовніше для бізнесмена – це зрозуміти, що конкретно йому треба від фірми, від потенційних клієнтів, від реклами. Яким він бачить подальший розвиток своєї компанії. Уся ця інформація збирається в один документ – бриф, який служить подальшою базою для роботи копірайтера.

Робота з написання текстів для сайту складається з послідовних дій – вивчення місії компанії, асортименту, цільової аудиторії, інсайтів клієнтів, вибору методів і прийомів для досягнення поставленого завдання.

Неймінг (naming) – важлива задача копірайтера

Під неймінгом прийнято розуміти створення яскравих назв не лише товарів або фірм, але й текстів, що публікуються на сайті. Це треба для того, щоб змусити потенційних клієнтів запам’ятати саме вашу статтю, щоб при його згадці відразу виникав позитивний образ вашої компанії (сайту, продукту).

На перший погляд, завдання складне, але успіху добитися може кожен. Для того, щоб назва тексту легко запам’ятовувалася і була постійно на слуху, треба при його складанні дотримуватися декількох правил:

  • простота, лаконічність;
  • чітке завдання тексту, зрозуміла думка;
  • інформативність, користь інформації;
  • унікальність, ексклюзивність;
  • естетичність.

Яким має бути ефективний копірайтинг?

Робота копірайтера може бути різною: написання унікальних текстів опису товарів та послуг, продажні та рекламні статті, інформаційні статті й багато що іншого. Незалежно від того, який це текст, він має бути однаково корисний для користувача, бути пізнавальним і цікавим.

Принципи написання ефективного тексту:

  • тільки корисна та актуальна інформація;
  • врахування внутрішніх мотивів клієнта;
  • унікальний офер, девіз, хедлайн;
  • яскраве оформлення;
  • відсутність помилок.

В окрему групу варто виділити слогани, девізи та хедлайны. Це короткі фрази, які приковують увагу клієнта. Вони мають бути лаконічними, яскравими й чіпляючими, мають зацікавлювати та інтригувати.

Копірайтинг – це важливий процес в розвитку компанії. Це своєрідний генератор відвідувачів. І чим якіснішими будуть тексти на сайті, тим більша кількість користувачів будуть заходити на нього!

Публікуйте якісні тексти та виходьте в ТОП-10!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *