Як придумати ідеальний заголовок для статті?

Как придумать идеальный заголовок для статьи?У чому полягає успіх статті? Що в ній найголовніше? Як написати ідеальний текст? Рано чи пізно ці питання починають цікавити кожного копірайтера.

На кількість переходів впливає безліч чинників, але найголовніший з них – це заголовок. Ви можете писати геніальні, унікальні та цікаві статті, але все одно не потрапите в ТОП видачі пошукових систем. Чому? Тому, що погано потрудилися над заголовком – він нікого «не зачепив», не торкнувся жодної струнки душі. Адже саме заголовок повинен притягати читачів, саме він виступає тим шматочком сиру, який кладеться в мишоловку. А тому складати правильні, мотивуючі заголовки зобов’язаний кожен копірайтер, що поважає себе.

Хороший заголовок завжди викликає емоції – здивування, радість, злість. Та що завгодно! Адже його основна мета – привернути до себе увагу та змусити користувача прочитати статтю.

Яким же має бути заголовок ідеальної статті?

  • Унікальність. Навіть якщо в статті не повідомляється нічого екстраординарного, заголовок повинен це компенсувати. Статтю з банальним заголовком навряд чи хто захоче прочитати.
  • Інформативність і строга відповідність сенсу статті. Це само собою зрозуміло, адже користувач шукає інформацію й уже по заголовку статті повинен розуміти, що тут він знайшов те, що треба.
  • Стислість. Головне – придумати заголовок, що відповідає розміру статті, інформативний, але не занадто великий, стислий, в якому будуть відбиті основні моменти, що розкриваються в тексті статті.
  • Ключі. Входження одних і тих же ключів у заголовок і основний текст статті зробить її прийнятнішою в очах пошукової системи.
  • Родзинка. Навіть найнуднішу статтю можна назвати по-цікавому! Приміром, в заголовок можна додати якусь метафору, що привертає увагу, незвичайне інтригуюче порівняння або, навпаки, заперечення. Так, заголовок «Копірайтинг за ціною бізнес-ланчу» читається набагато цікавіше, ніж такий довгий удав, як «Тексти для сайту, написані професійним копірайтером, ефективні, проте недорогі», вірно ж?
  • Заклик до дії. Часто читач не зовсім розуміє, що йому робити з отриманою інформацією. Тому в заголовку треба спонукати його до певної дії: Дізнайся!, Купи!, Познайомся! і т. д. Скажіть йому, що саме у вас він знайде інформацію, якою більше ніхто не володіє.

Створити правильний заголовок для статті, який відповідає усім стандартам маркетингу, не складно. Ефективний заголовок як реклама дозволять притягнути увагу потенційних покупців і змусити їх прочитати статтю від початку до кінця.

Треба лише підійти до його створення творчо та відповідально. Адже заголовок – це як перше враження про людину – за якусь мить дозволяє скласти думку. І у ваших можливостях зробити так, щоб ця думка була позитивною.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *