Копірайтинг, що надихає та продає

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 14 Вересня 2019

Продавати можна по-різному. В одному випадку робити ставку дешевих копірайтерів, здатних за ніч написати десятки нехитрих текстів, а в другому – на статусні, емоційні тексти. Дорогі, але такі, що викликають бурю емоцій.

Що виберете?

Для правильної відповіді слід зрозуміти, чим взагалі професійний копірайтинг відрізняється від бездумних фанфиків а-ля «купуйте в нас, бо ми найкращі». Але тут, як мовиться, все на поверхні: низькопробні тексти будуються на узагальнених фразах і бездоказових гаслах, вони не стільки продають, скільки інформують користувача про те, що такий товар і послуга в принципі є.

Мовляв, багато брендів, будь-які розміри, кращі ціни. Користувачеві загалом байдуже, де купляти товари: на цьому сайті або одному з десятків подібних, що відрізняються лише номером телефону в контактах. А, ну ще, звичайно ж, швидкістю доставки за адресою.

Професійний копірайтер ніколи не опуститься до узагальнень і працюватиме тільки з вимірними величинами, фактами та потребами клієнтів. Його головне завдання – не лише презентувати товар, але й закрити біль клієнта, тобто допомогти йому в вирішенні його задачі.

«Купуйте в нас, адже у нас дешевше» давно не працює. Замість цього текст повинен змальовувати вигоду від придбання, грамотно знімати заперечення та подавати інформацію так, щоб вони захотіли замовити товар саме тут і прямо зараз. В крайньому випадку, завтра. Ну, або післязавтра, коли вийде наколядувати у знайомих.

Тексти, які дійсно працюють

Ось три прості причини, чому тексти від студії Ямбус по-справжньому ефективніші:

  • У нашій команді тільки дорослі копірайтери (ну, ви зрозуміли – без всяких там студентів і школярів)
  • Працюємо в тісній зв’язці з SEO фахівцями і вміємо впливати на пошукові системи
  • Перед написанням текстів завжди аналізуємо цільову аудиторію

Усе це дозволяє нам з упевненістю говорити, що наші тексти – кращі. Ми вміємо дивитися в корінь і створювати ідеальний текстовий контент! І не даремно до нас так часто звертаються знайомі наших замовників і просять написати так, як у них, тільки з рожевими гудзиками!

Як замовити текст?

баннер заказать копирайтВсе простіше, ніж здається.

  1. Визначте, на яку сторінку потрібен текст
  2. Перерахуйте гроші в гаманці і визначте, на скільки знаків зубодробильного тексту їх вистачить. До речі, Google любить, коли об’єм тексту складає 2–2,5 тисяч знаків і більше
  3. Заповніть бриф і надішліть його на пошту glavred@yambus.com.ua.
  4. Дайте відповідь на уточнювальні питання.
  5. Сплатіть.

Того ж дня замовлення у вас.

Насправді написання текстів на замовлення – це складна і відповідальна робота, і часто написання навіть однієї статті може зайняти декілька днів. Наприклад, якщо вам потрібна крута аналітична стаття на юридичну або медичну тематику.

Загалом, будь-які тексти, будь-які теми і об’єми.

Давайте співпрацювати!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *