Будь-який успішний стартап спочатку був лише тезами на папері. На сайт будь-якого розкрученого сьогодні інтернет-проекту потрапляли лише випадкові серфери. А іноді й взагалі один тільки власник сайту – й довгий час сушив голову, чого б такого написати, щоб збільшити кількість відвідувачів. Як же усі ці проекти стали відомими?

Відповідь тут тільки одна – вчасно почате та якісне SEO просування, оптимізація, статті та спілкування із користувачами.

Якщо не полінуватися й копнути трохи глибше, SEO стане не таким вже й незрозумілим. Розшифровується абревіатура SEO, як оптимізація для пошукових систем. Ось і весь секрет.

SEO – це в першу чергу цікава інформація!

О вкусных SEO-статьяхОбразно кажучи, це той черв’як на вудилищі, на якого попадаються пошукові системи в морі інформації. SEO статті – це тексти, написані за особливими правилами, з використанням певних ключових слів в певному процентному співвідношенні. Саме вони і притягають пошукових роботів.

Проте вважати, що сео стаття призначена для робота, а не для людини, неправильно. Ідеальну SEO статтю з цікавістю проковтне і пошукова система, і людина! Адже це не лише ключі, а й дійсно цікава та корисна інформація.

З чого ж складається SEO стаття?

Недостатньо професійний SEO-фахівець, сеошник, скаже, що оптимізований текст має складатися із десятків ключових слів і фраз. А на доданок – пропозиція купити та велика червона кнопка.

Воно-то, звичайно, так, але подібну SEO статтю читати й при цьому не плюватися не вийде. Так що одного підкупу пошукового робота для залучення читачів – недостатньо. Адже хто купить товар, якщо стаття написана гірше, ніж диктант двієчника?

Правильна сео стаття має бути красивою. Написаною літературною мовою з художніми прийомами – порівняннями, стежками, епітетами й іншими філологічними штучками. Але це стандартне правило для будь-якого тексту.

Особливості сео копірайту

Знайшли зубра з епохи мамонтів? Сеошника, який просував найперший сайт? Відмінно. Але методи й прийоми сизої давнини вже сто років, як не працюють.

Правильна SEO стаття пишеться під сьогоднішній алгоритм пошукової системи!

SEO копірайтер виділив в тексті усі ключі тегом <strong> та <br>? Вмістив усі в першому абзаці? Впихнув сімдесят вісім разів один і той же ключ? Запитайте його, навіщо він це зробив, адже така стаття працювати не буде.

Ще один важливий момент – унікальність. Вторяк пошукові системи не їдять. А якщо раптом їм отруються, то, самі розумієте, ЩО загрожує вашому «ресторану».

Ще, звичайно ж, регулярність. Не думайте, що, закинувши велику порцію сео статей цим гаврикам, можна потім відпочивати. Помиляєтеся. Як і нам, людям, роботам корисніше їсти часто, але помалу.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3