- ua
- ru
Якісний контент – це важливо. І хоча послуги професійного копірайтера можуть обійтися в копієчку, унікальна, цікава і справді корисна стаття дозволить залучити користувачів, підвищити конверсію та підняти рейтинг сайту.
Головне завдання контенту – дати читачеві всю необхідну інформацію для ухвалення рішення. Досягнення цієї мети забезпечить гарний продаж з сайту та зменшення часу, необхідного менеджеру для переконання клієнта. Але які ж тексти потрібні – рерайт чи копірайт?
Щоб правильно відповісти на це питання, потрібно торкнутися одного невеликого нюансу. Написання статей – це лише половина справи. Друга половина – це оптимізація написаного тексту під вимоги пошукових систем. Процес цей досить трудомісткий й потребує участі не лише самого копірайтера (або рерайтера), а й залучення SEO-фахівця, який провів би аналітику пошукової видачі, сайтів конкурентів і видав технічне завдання зі списком ключів.
Тут ми підходимо до розуміння правильної підготовки контенту: спочатку сеошник готує ТЗ, потім автор пише контент. Тобто знайти вже готовий текст, який відповідає всім вимогам оптимізації, щоб потім зробити рерайт – неможливо. У готовому вигляді першоджерела для рерайту просто не існує. І хоча основною умовою просування сайту вважаються тексти – рерайт і копірайт, проте вони сильно відрізняються один від одного, мають різний фронт робіт і, як наслідок, вартість.
Вартість контенту може бути різною. Одні статті недорогі, інші коштують як пляшка елітного вина… Вартість текстів залежить від багатьох факторів: рерайт це чи копірайт, чи залучався до підготовки технічного завдання SEO-фахівець, чи вичитувався текст перед відправкою замовнику, чи він унікальний і як швидко був написаний, адже іноді стаття потрібна тут і зараз, а не через тиждень.
За великим рахунком, для пошукового робота між рерайтом (якщо він повністю унікальний) і копірайтом ніякої різниці немає. Це просто тексти. Інша річ, якісні вони чи ні. Наприклад, рерайт з 50% унікальністю нічого хорошого не дасть, а копірайт з друкарськими помилками та грубими орфографічними помилками взагалі призведе до репутаційних втрат бренду. Ну, а без грамотної оптимізації ні рерайт, ні копірайт не вийдуть у топ.
Головне – знайти професійного автора, здатного писати правильні тексти: з потрібною подачею, унікальністю, маркетинговою формулою, якщо вона необхідна, та ключами.
Як замовити такі тексти? Все просто, зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом: телефоном, електронною поштою або через месенджер! Робота буде виконана вчасно, а якість статей буде ідеальною!
© Студія копірайтингу “Ямбус”