Як можна унілізувати текст? Які способи для цього існують і чому унікальні статті так цінуються пошуковими системами? Спробуємо розібратися в цьому питанні докладніше.

Багато власників онлайн-бізнесу та особистих блогів просто копіюють тексти з інших сайтів, не замислюючись про можливі наслідки й навіть не розуміючи, що подібне запозичення нічого не дає – трафік не зростає, ранжування сайту за пошуковими запитами не покращується, а той невеликий відсоток користувачів, які все ж потрапляють на сайт, чомусь так і не стають клієнтами. У чому ж тут секрет?

Справа тут навіть не в тому, що читачі не бачать унікальності тексту, адже десь на підсвідомості розуміють, що вже десь читали подібне. А в тому, що саме унікальний авторський контент – основний інструмент просування сайту, а запозичені тексти – ні.

Почнемо з того, що красти – це взагалі не дуже добре. А запозичення тексту з іншого сайту – це і є крадіжка, плагіат. Адже над ним хтось трудився або замовляв написання копірайтеру та платив за це гроші.

Хай там як, моральний бік питання залишимо в стороні, адже головне тут – саме технічна унікальність.

Наповнити сайт унікальними текстами можна по-різному: замовити написання статей професійному копірайтеру (це очевидний спосіб) або видозмінити скопійований текст до невпізнання. Якщо обрати другий варіант, ікі варіанти унікалізації тексту існують? В цьому і спробуємо розібратися.

4 способи унікалізувати текст

Як унікалізувати текст та заощадити на копірайтері?

Отримати унікальний текст без участі копірайтера справді можна. У деяких випадках це пов’язано з низкою труднощів, проте цілком можливо.

Унікалізація тексту – це ряд дій, націлених на перетворення неунікальної статті на таку, яка буде сприйнята пошуковою системою або програмою перевірки плагіату як унікальна, яка не має збігів ніде в інтернеті. Такі статті можна сміливо публікувати на своєму сайті, не побоюючись потрапити під санкції Google. Все, звичайно, залежить від обраного способу унікалізації.

Тож давайте розбиратися. Або не витрачайте час і замовте унікальні статті прямо зараз.

Отже, існує кілька способів унікалізації тексту, які відрізняються складністю та якістю кінцевого результату.

Унікалізація тексту синонімайзингом

Синонімізація – один з найпоширеніших методів унікалізації. За допомогою програм-синонімайзерів можна змінити будь-який текст, замінюючи слова та фрази близькими за значенням і синонімами. Чим більше підстановок, тим унікальнішою буде стаття, проте досягти 100% унікальності в такий спосіб дуже складно. Крім того, є небезпека «викривити» текст, втратити важливі акценти та взагалі зробити його нечитабельним.

Унікалізована синонімайзером стаття може обдурити сервіси перевірки, але може негативно позначитися на поведінкових чинниках, оскільки читати штучний текст мало кому сподобається.

Щоб показати роботу синінімайзера, візьмемо попередній абзац. Після обробки програмою синонімізації текст стане приблизно таким:

«Неповторна синонімайзер публікація дезінформує будь-який сервіс огляду, але може несхвально віддрукуватися на поведінкових пунктах, так як декламувати несправжній напис сподобається маленькій кількості людей».

Висновок: синонімайзингр значно погіршує читабельність, роблячи статтю безладною, не інформативною і трохи божевільною. Використовувати такий метод унікалізації варто лише з додатковим редагуванням.

Унікалізація тексту заміною букв

Простий та швидкий метод унікалізації текстів, що передбачає автоматичну заміну однакових за написанням букв латинського та кирилічного алфавіту. Наприклад, кирилична “А” відповідає англійській “ей”, а кирилична “Р” – англійській “пі” і так далі. Відмінності будуть помітні лише при внутрішній перевірці орфографії в текстовому редакторі (наприклад, у Word).

Незважаючи на подібне написання пошукові системи сприймають ці літери як різні, і перероблений у такий спосіб текст формально буде унікальним для пошукової системи. Проте така хитрість може призвести до дуже негативних наслідків, адже пошукові системи аналізують не тільки унікальні літери, з яких сладаються слова, але й їх зміст, і наявність такої кількості «помилок» призведе до нерозуміння сенсу слів. Google почне вважати статтю нерелевантною та не зможе ранжувати її по пошуковим запитам. Така сторінка не зможе генерувати органічний трафік.

Висновок: застосовувати такий спосіб унікалізації тексту не рекомендується. В крайньому випадку – лише для невеликих блоків тексту, що становлять не більше 10–15 % від озагального бсягу статті.

Унікалізація тексту подвійним перекладом

Механізований спосіб унікалізації дає максимум 40% унікальності, але інколи це більше, ніж нічого. Все просто – першоджерело завантажується в будь-який онлайн-перекладач, після чого результат перекладу знову перекладається українською. Метод дуже швидкий й чимось нагадує синонімайзинг.

Між тим, даний спосіб унікалізації тексту перетворює статтю на щось нечитабельне. Особливо, якщо проганяти її через 3–4–5 перекладів поспіль, намагаючись довести унікальність до 70–80%. По суті, це злочин перед читачем.

Висновок: швидкий спосіб унікалізації, що вимагає серйозного редакторського доопрацювання, виправлення смислових та стилістичних помилок. За витратами часу та сил практично дорівнює витратам на копірайтинг.

Унікалізація тексту рерайтингом

Мабуть, найефективніший спосіб отримати унікальну статтю – найбільш цивілізований та людський. Мінус тут тільки в одному – це не автоматичний метод, тут доведеться витратити чимало часу. Або замовити рерайт та заплатити за це гроші.

Рерайтинг дозволяє отримати стовідсотково унікальний контент без сильних змін сенсу, додати необхідні ключові запити та скоригувати його під потрібну цільову аудиторію.

Висновок: рерайтинг – це «законний» і відносно недорогий спосіб унікалізації статей, що не викликає негативної реакції ні з боку користувачів, ні з боку пошукових систем. Можна використовувати, якщо якість – на першому місці, і є достатньо вільного часу.

Унікальний авторський контент

Алгоритми пошукових систем постійно змінюються, і працюючі раніше способи унікалізації тексту стають явними для Google. В результаті рейтинг сторінки падає, вона не може генерувати органічний трафік. Насамперед Google цінує унікальність контенту та його користь для читачів, а тому на сайті мають бути реально цікаві тексти без води та спаму. Їх має бути приємно читати.

З представлених чотирьох методів унікалізації текстів уваги заслуговує лише один – рерайт, однак і він не вирішує всіх питань, адже ідеальний контент – це не тільки 100% унікальність по якомусь сервісу перевірки, але й унікальна торгова пропозиція (УТП), правильна орієнтація на цільову аудиторію, ретельно підібрана під неї подача тексту, стилістика, правильний обсяг тексту та індивідуально підібрані ключі. Таку статтю зможе написати тільки професійний копірайтер, а тому якщо вам потрібні дійсно ефективні тексти для сайту, не потрібно намагатися економити.

Єдине правильне рішення тут – це авторський контент – копірайтинг!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу “Ямбус”