4 способи унікалізувати текст

Унікальний текстовий контент – одна з головних характеристик успішного сайту. Саме текст презентує товар, рекламує послуги та повідомляє про переваги купівлі тут і зараз. Неякісний, а в першу чергу не унікальний контент тягне сайт на дно, негативно позначаючись на ранжуванні по пошукових запитах.

Наповнити сайт унікальними текстами можна по-різному. Замовити написання статей копірайтеру – найочевидніший спосіб, проте, якщо б на цьому все і закінчувалося, не було б цієї статті.

Як унікалізувати текст і заощадити на послугах копірайтера?

4 способа уникализировать текстОтримати унікальний текст без участі копірайтера дійсно можна. В деяких випадках це пов’язано з рядом труднощів, але – це можливо.

Унікалізація тексту – це ряд дій, націлених на перетворення неунікальної статті на таку, що буде сприйнята пошуковою системою або програмою перевірки плагіату як унікальна. Вона не має збігів в інтернеті. Такі статті можна сміливо публікувати на своєму сайті, не боячись потрапити під санкції Гуглу або Яндекса.

Отже, поїхали!

Унікалізація синонімайзингом

Напевно, один з найпоширеніших методів. За допомогою ряду програм-синонімайзерів можна видозмінити будь-який текст, замінюючи слова й словосполучення близькими за значенням синонімами. Чим більше підстановок, тим унікальнішою буде стаття, але за бажання добитися 100 % унікальності є небезпека «спотворити» текст, зробити його практично нечитабельним, адже у кожного слова є свій сенс, і при підстановці синонімів можна сильно змістити акценти.

Уникалізирована синонімайзером стаття обдурить будь-який сервіс перевірки, проте може негативно позначитися на поведінкових чинниках, оскільки читати такий текст сподобається не усім.

Щоб показати роботу синонімайзера, візьмемо попередній абзац. Після обробки програмою синонімайзингу текст стане приблизно таким:

«Неповторна синонімайзером публікація дезинформує будь-який сервіс огляду, але може несхвально віддрукуватися на поведінкових консигнаторах, оскільки декламувати такий спіч до душі не від малого до старого».

Висновок: Синонімайзер сильно погіршує читабельність, роблячи статтю незв’язною, не інформативною і практично божевільною. Використати такий метод уникалізації варто лише з подальшим редагуванням.

Унікалізація тексту заміною букв

Досить швидкий метод унікалізації, що має на увазі автоматичну заміну однакових по написанню букв латинського та кирилічного алфавіту. Наприклад, українська «а» відповідає англійській «ей», а українська «р» – англійській «пі» й так далі. Незважаючи на схоже написання, пошукові системи сприймають ці букви як різні, відмінності будуть помітні тільки при копіюванні в документ Word (внутрішня перевірка орфографії підкреслить слова із заміною букв).

Проте подібна хитрість може спровокувати бан, оскільки пошукові системи аналізують не лише унікальні букви, що становлять слова, але й їх сенс, і наявність такого числа «помилок» отримає покарання.

Висновок: Використати можна для невеликих блоків тексту, що становлять 20–30 % від усього об’єму статті.

Унікалізація тексту подвійним перекладом

Механізований спосіб унікалізації, що дає максимум 40 % унікальності. Все просто – первинник завантажується у будь-який онлайн-перекладач, після чого результат перекладу знову перекладається на українську. Метод швидкий й чимось нагадує синонімайзинг, проте він перетворює статтю на щось нечитабельне. Особливо якщо проганяти її через 3, 4, 5 перекладів підряд, доводячи унікальність до 70–80 %. По суті, це злочин перед читачем, хоча робот не підкопається.

Висновок: Швидкий спосіб унікалізації, проте він вимагає серйозного редакторського доопрацювання, виправлення смислових, пунктуаційних і стилістичних помилок.

Унікалізація тексту рерайтингом

Мабуть, найбільш ефективний спосіб отримати унікальну статтю – найбільш цивілізований і людський. Мінус тут тільки в одному – це не автоматичний метод, і без участі фрілансера не обійтися. Звичайно ж, якщо не рерайтить все самому.

Рерайтинг дозволяє отримати стовідсотково унікальний контент, без сильних змін сенсу, додати необхідні ключові запити й орієнтацію на потрібну ЦА – цільову аудиторію.

Висновок: «Законний» і відносно недорогий спосіб унікалізації, що не викликає негативної реакції ні у користувачів, ні у пошукових систем. Використати необхідно, якщо якість – на першому місці.

Ідеальний контент

Алгоритми пошукових систем постійно розвиваються, так само як міняються й принципи інтернет-маркетингу. На перше місце виходять поведінкові чинники, й текст у цьому відношенні стає головним чинником формування воронки продажів. Цікаві, інформативні й мотивуючі тексти не можуть бути низькоякісними, інакше це одразу позначиться на конверсії – в гіршу сторону.

З представлених чотирьох методів унікалізації уваги гідний тільки один – рерайтинг, проте і він не вирішує усіх питань, адже ідеальний контент – це не лише 100 % унікальності по сервісу перевірки, але й унікальна торгова пропозиція (УТП), правильна орієнтація на цільову аудиторію, яскрава стилістика, правильний об’єм тексту індивідуально підібрані ключі. Такий текст зможе написати тільки професійний копірайтер, забезпечуючи необхідну результативність.

Чи варто економити й займатися чортзна-чим, коли є ефективне рішення – копірайтинг!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *