5 правил, як зробити описи товарів для інтернет-магазину більш ефективними

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 01 Жовтня 2019

описание товаров копирайтПеретворити випадкових відвідувачів інтернет-магазину на реальних покупців можна по-різному. Хтось використовує контекстну рекламу або проводить кампанію в соц. мережах, хтось підключає SEO й купує сотні посилань, а хтось робить ставку на якість описів у картці товару, і цей, останній варіант, найбільш ефективний, адже він не лише покращує ранжирування сайту в пошукових системах, але й добре позначається на поведінкових чинниках.

Багато SEO фахівці вважають, що тексти не так важливі, як правильна структура розділів, мета-теги чи коректна html-розмітка. Безумовно, важливі й вони, але коли мова заходить про купівлю товару, перше, що шукає покупець – це інформація.

Купувати кота в мішку ніхто не хоче, навіть з приємною ціною. А тому товар повинен мати детальний і цікавий опис, складений за усіма правилами сучасного маркетингу.

Яким же має бути текст? Як надати потенційному покупцеві усю наявну інформацію, але не змусити його нудьгувати? Як написати якісний текст, який дійсно продаватиме? Відповіді на усі ці питання ви дізнаєтеся нижче.

1. Думайте не лише про вигоду, але й про покупців!

Найважливіше правило, про яке багато хто забуває, заповнюючи картки товару краденим контентом, непрочитаним і не відредагованим.

Якщо подивитися статистику випадково вибраних інтернет-магазинів, приміром з продажу одягу, стане ясно, що кожен з них має свою родзинку: один продає модний одяг поточного сезону, інший робить упор на якісному й дорогому бренді, третій спеціалізується на унісексі або моделях в стилі кежуал. Природно, якщо говорити про дійсно успішні інтернет-магазини.

На сайтах-одноденках рідко коли знайдеш хоч якусь думку.

Порада: думайте про бажання та цілі своїх потенційних покупців. Публікуйте описи товарів без води й абстрактності. Замовляючи тексти у копірайтера, підкресліть, що текст має бути не лише унікальним, але й нести унікальну торгову пропозицію.

2. Інформація, а не SEO!

Задобрити пошукову систему й змусити її полюбити ваш сайт – лише половина справи. Потрапивши на сторінку з товаром і не знайшовши зрозумілих причин, чому купувати треба саме тут, користувач піде на сайт з більш детальнішим описом. Переоптимізований ключовиками текст робить його нечитабельним, відштовхує покупця.

Порада: не треба пхати на сторінки роботексти. Навпаки – публікуйте лише цікаві та інформативні описи з перерахуванням основних переваг товару. Нафаршировані ключами тексти давно не в моді. Вони не працюють, і виграють в маркетингових війнах компанії, які на перше місце поставили смачні інформаційні статті, а не незв’язний набір ключових слів.

3. Не крадіть описи у конкурентів

Економити на описах товару не варто. По-перше, красти контент погано, а, по-друге, це відгукнеться санкціями пошукових систем. Неунікальні тексти, особливо якщо ними забитий увесь сайт, можуть призвести до бана і попадання магазину під фільтр. Залишитися в топі з таким послужним списком буде практично нереально.

Порада: забудьте про копіпаст. У крайньому випадку, найміть рерайтера, але краще за все – забезпечте магазин по-справжньому унікальними описами. Нехай вони будуть невеликими – двісті або триста знаків, але завдяки цьому ваш магазин отримає додаткову родзинку й отримає свій власний стиль.

4. Продавайте не товар, а вигоду і перевагу

Не усі копірайтери вміють правильно презентувати товар. Головне тут (втім, як і в будь-кому другом комерційному тексті) визначити цільову аудиторію та звертатися саме до неї. Тут все просто: жоден пенсіонер не купить светр з черепами, так само, як жоден тинейджер не подивиться на мохерову шапку.

Порада: окрім сухих фактів про характеристики товару, додайте в текст емоційні моменти й презентуйте вигоди. Так текст вийде живішим і цікавішим для цільової аудиторії.

5. Пам’ятайте про читабельність

Вміння писати красиво – первинне завдання копірайтера. Не менш важливо, коли текст має зрозумілу структуру, розділений на абзаци й має декілька підзаголовків і маркірованих списків. Візуалізація тексту – це такий же маркетинговий хід, як і акційна ціна – на це звертають увагу.

Порада: потурбуйтеся про те, щоб описи для вашого магазину готував не вчорашній школяр, а справжній інтернет-маркетолог, що розбирається не лише в граматиці та пунктуації, але й і в людській психології.

Пам’ятайте про те, що зі своєю цільовою аудиторією завжди треба розмовляти однією мовою. А тому, якщо вам потрібні по-справжньому ефективні тексти, якщо ви хочете зробити свій інтернет-магазин особливим і неповторним, необхідно замовити ефективний копірайтинг. Якісні тексти змусять ваш сайт працювати по-справжньому!

заказать копирайтинг баннер

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *