Ключові слова в копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Жовтня 2019

Ключевые слова в копирайтингеПошук інформації – головна причина появи користувача на сайті. Зазвичай для цього використовуються пошукові системи Google або Яндекс: вводячи потрібне слово або фразу, ми отримуємо масу варіантів і, проглянувши сніпети (коротенькі анонси web-сторінок), переходимо на потрібний сайт. Все просто. Між тим зовнішня простота має і глибший план – той, який бачить тільки сам пошуковий робот. Саме тут і відбувається уся магія.

Яким же чином пошукові системи знаходять потрібні дані? І як зробити так, щоб на запити користувачів видавався саме ваш сайт?

Спершу треба згадати про ті слова, які ви вводили в рядок пошукової системи. На мові SEO такий пошуковий запит прийнято називати ключовими словами (КС). Саме від них – вірніше, від того, чи є такі фрази на сторінках вашого сайту – все і залежить.

Ключові слова – головна умова просування сайту!

Спрощуючи сенс ключовиків, їх можна назвати своєрідною приманкою для пошукових систем. Вони потрібні, якщо ви хочете підвищити рейтинг свого сайту, збільшити кількість заходів і підняти конверсію свого бізнесу.

Звичайно ж, просувати сайт можна по-різному, але робота з контентом, написання правильних статей з правильними ключами вважається найбільш виправданою і необхідною, оскільки ключові слова, як і раніше, залишаються основоположною частиною SEO- оптимізації ресурсу.

Попадання сторінки сайту в ТОП видачі пошукових систем повною мірою залежить від того, які, як та скільки ключів застосував копірайтер.

Групи ключових слів

Одним з важливих параметрів ключовиків вважається їх частотність. Якщо спростити, це число запитів за місяць, які користувачі забивали в рядок пошуку. Так, один ключ може мати частотність в 254 (низькочастотний ключ, НЧ), а інший – в десятки тисяч (высокочастотник, або ВЧ). На основі цього показника й вибудовується SEO кампанія.

Виходячи з кількості запитів в місяць, ключі розподіляються на 3 групи:

  • Низькочастотні, НЧ (до 1000 запитів в місяць)
  • Середньочастотні, СЧ (до 10 000 запитів)
  • Високочастотні, ВЧ (більше 10 000 запитів)

Ґрунтуючись на показниках частотності, тобто конкурентності ключових слів, можна знайти найоптимальніший запит, по якому просувати свій ресурс в мережі буде вигідніше за все.

Як підібрати ключі для тексту

Ключові слова та ключові фрази мають величезне значення для оптимізації та розкручування сайту, проте не менш важлива й та обставина, чи правильно вони взагалі підібрані й вставлені в текст, тобто чи вміє копірайтер працювати з ними.

Від правильно підібраних ключовиків залежатиме, чи потрапить сторінка в топ видачі чи ні. Зазвичай це роблять за допомогою таких програм, як Yandex Wordstat і Google Adwords, проте чимала доля доводиться й на звичайний раціональний аналіз, а також на аналіз сайтів конкурентів, якщо йдеться про повномасштабну SEO кампанію.

Як правильно вставляти ключі в текст

Ключі критично потрібні для робота, але краще всього, якщо користувач, що прийшов на сайт, їх не помітить, адже головною цінністю він вважає корисну й зрозумілу інформацію, написану копірайтером спеціально для нього.

Вставляти ключі можна по-різному – в прямому, розбавленому або морфологічному входженні, із розділовими знаками або у вигляді зворотних входжень. Деякі копірайтери використовують усі варіанти в одній статті, але подібний підхід не завжди буде правильним, і багато що тут залежить від якості аналізу ситуації у кожному конкретному випадку. Між тим, одне правило незмінне: вставляти ключі необхідно в середині речення – так він буде менш помітний при прочитанні й не викличе підсвідомого відторгнення.

Не менш важливо й те, скільки разів використаний ключ. Вставляти ключове слово або фразу можна кілька разів, органічно розподіляючи її в тексті, але не варто робити явний переспам, адже «більше» для робота це не означає «краще». По-друге, текст буде важкий для сприйняття, і користувач швидше за все так і не дочитає до кінця або не зрозуміє вашу комерційну пропозицію.

Замість постскриптуму

З середини 2016 року пошукові системи змінили алгоритми видачі тексту, більше уваги приділяючи тим сайтам, контент яких має максимальну користь, а не чітку кількість ключів. Підбирати їх стало складніше, і все частіше на зміну звичних SEO статей приходять тексти з LSI ключами. Але це, як мовиться, вже зовсім інша історія.

Будемо раді, якщо ви поділитеся своїм досвідом. Чи траплялися у вас замовлення, коли треба було використати нестандартне входження ключів?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *