- ua
- ru
Соціальні мережі бурхливо увірвалися в наше життя й, мабуть, здавати свої позиції не збираються. Завдяки їм світ пізнає людину, а людина – світ.
SMM та SMO стали потужними інструментами бізнесу. Завдяки соціальним мережам скорочуються міжособистісні бар’єри, з’являються незмірні можливості спілкування з цільовою аудиторією. І все це – без значних фінансових витрат!
Соціальні мережі ідеально підходять для реклами товарів та послуг. Тут з’явилися навіть цілі напрямки – SMO та SMM, оптимізація та просування у соціальних мережах. Ці дві абревіатури досить активно використовуються серед професіоналів, але для людини, далекої від розкрутки проектів, ці терміни вимагають розшифровки.
Про SMM неможливо говорити у відриві від SMO – і точно так же навпаки. Це дві частини єдиного процесу.
SМО (social media optimization) – це комплекс дій, завдяки яким кількість споживачів із соціальних мереж примножується. Однією з функцій SMO можна назвати підвищення трафіку на сайт або групу всередині соціальної мережі. Простіше кажучи, SMO – це оптимізація сайту, спрямована на утримання користувачів із соціальних мереж.
У свою чергу, SMM (social media marketing) – це поєднання маніпуляцій, сконцентрованих на просування бренду в соціальних мережах, а також налагодження взаємин з цільовими групами.
У кожної соціальної мережі – фейсбук, інстаграм, лінкедін та інших – свої особливості. Універсальних рішень немає. Водночас є загальні тенденції для всіх майданчиків, дотримання яких здатне підвищити ефективність рекламної кампанії.
Насамперед слід відмовитися від спаму та прямої реклами – їх ефективність вкрай мала. Комерційна інформація має подаватися ненав’язливо та органічно.
SMM просування – це той самий медіа-маркетинг, лише з тією відмінністю, що просування відбувається у соціальних мережах, а тому тут є свої правила. По-перше, обсяг постів – він не може бути занадто великим, адже користувачі соцмереж витрачають на прочитання максимум кілька хвилин. По-друге, тут зазвичай не застосовуються епатажні заголовки – на інтерес працюють самі факти. Тобто тексти мають бути максимально інформативними та корисними, позбавлені непотрібної словесно-рекламної мішури. По-третє, велика роль приділяється візуальному контенту – ілюстраціям, фотографіям та інфографіці.
Невелика ціна SMM є одним із плюсів просування у соцмережах – зацікавити та залучити одного споживача можна за досить невелику суму, на відміну від написання SEO-статей.
Високий рівень вірусомісткості – ще одна перевага цього способу просування. Внаслідок вірусного ефекту передачі інформації просування бренду відбувається “самостійно” і досить швидко.
Ефективність SМО та SMM просування полягає також у гарній перспективі його розвитку. Так як користуються ним ще не всі (переважно малий бізнес), у великих компаній з’являється можливість без жодного суперництва вийти в ТОП. Конкурентоспроможність SMM досить висока – це дозволяє з мінімальними зусиллями отримати тисячі нових клієнтів!
© Студія копірайтингу “Ямбус”
Спасибо за статью, SMM-продвижение становится все более и более популярным, поэтому стоит не только заказывать рекламу, оптимизировать сайт для органического поиска, но и двигаться в соц. сетях.
Всё верно. Иногда продвижение в соц.сетях даёт потрясающий эффект! если что, обращайтесь – раскрутим ваш проект в facebook, Instagram!