Просування сайту на промі: можливо чи ні?

Сайт на платформі Prom.ua значно відрізняється від звичайного, й існує думка, що просувати його в органіці практично неможливо або як мінімум важко. Це не так. Просування сайту на Промі цілком реальне.

Запуск інтернет-магазину на Prom.ua – відмінне рішення для старту. Це можливість швидко отримати готовий сайт, який необхідно лише заповнити потрібними товарами. Дизайн і верстання вже готові, в тому числі мобільна версія, оптимізацію коду робити не потрібно. Єдине ж, над чим доведеться дійсно попрацювати, це налаштування мета-тегів Title, Description і h1. Проте те ж саме доведеться робити і зі звичайним сайтом.

Промівський сайт може мати три основні типи сторінок: бренди, категорії та безпосередньо самі товари. На кожній з таких сторінок можна прописувати індивідуальні мата-дані. У картках товарів є можливість додати унікальні тексти, а тому – жодних відмінностей в принципах оптимізації немає. Все стандартно, як і повинно бути.

Якщо говорити безпосередньо про просування, на Промі можна використовувати SEO шаблони (що дуже зручно для новачка) або ж прописувати свої дані, ґрунтовані на аналізі пошукової видачі та семантичному ядрі. Якщо треба, файл robots.txt можна коригувати, а ось файл sitemap.xls можна тільки подивитися. Втім, шаблони тут досить якісні, і жодних проблем з картою сайту зазвичай не виникає.

SEO шаблоны сайта на Пром

Які плюси сайту на Prom.ua

Багато в чому завдяки тій самій «шаблонності» промівський сайт дає деякі переваги. Ось найбільш очевидні з них:

Мікророзмітка

На Промі вже впроваджена мікророзмітка для товарів, контактів і хлібних крихт, що позитивно позначається на просуванні.

Швидкість завантаження сайту

Шаблони на Пром не потребують поліпшення швидкості завантаження, хоча й не завжди знаходяться в «зеленій зоні». В середньому при перевірці по сервісу PageSpeed Insights вони дають 65–70%. Не ідеально, але цифри цілком нормальні.

Відгуки

До кожного товару можна додати відгук – ця можливість вже вшита у функціонал.

Блок супутні товари

У картках товарів можна вивести блок схожих або супутніх товарів – ця функція вже реалізована і допомагає поліпшити поведінкові чинники.

Які складнощі SEO оптимізації сайту на Промі

Незважаючи на досить великий функціонал «з коробки» платформа Prom.ua все ж має свої складнощі в просуванні. Найголовніша проблема – це неможливість змінити код, а тому – деяке обмеження в можливостях впровадження індивідуальних рішень.

Недоліки Прому для просування:

  • Статична система URL- адрес, яку не можна змінити, через що можливі проблеми з ЧПУ.
  • Неможливість додати в код вузькоспеціалізований функціонал.
  • Не вийде змінити структуру навігації.
  • Карта сайту не настроюється (немає можливості виключити непотрібну таксономію, рубрики, мітки, сторінки).
  • Немає функціонала для автоматичної перелінковки.
  • Немає можливості виявити помилки і знайти биті посилання.
  • Недостатньо зручна система фільтрів.

І, нарешті, найголовніші мінуси Прома: ви не є власником сайту, а лише орендуєте його. Зробити бекап і вивантажити його на новий домен тут не вийде – можна лише експортувати товари у вигляді таблиці.

Чи варто робити магазин на Проме

Отже, що виходить: зробити сайт на платформі Prom.ua і просувати його в цілому нескладно. Принаймні – цілком можливо. Деяка його шаблонність дійсно заважає й не дає провести повноцінну оптимізацію, проте ніякої критичної ситуації тут немає.

Якщо говорити про швидкість запуску – Пром дозволяє почати бізнес вже в день створення аккаунта. Звичайний же сайт можна розробляти місяцями. У довгостроковій перспективі промівський сайт буде дорожчим: мінімальна щорічна абонплата складає 4900 грн. У випадку із звичайним сайтом за хостинг доведеться платити в районі 500-600 грн на рік.

Цена сайта на Пром

Цей майданчик чудово підходить для великих сайтів, де не одна сотня товарів. При цьому її можна розглядати як стартову, вона добре підходить для експериментів і дозволяє зрозуміти, чи піде бізнес.

Чи можна просувати сайт на Промі? Цілком. І хоча SEO фахівці тут розділилися на два табори: ті, хто береться за просування сайту на Пром, і хто рекомендує не морочити голову і перебиратися на «нормальну» CMS з усіма правами і доступами, це прекрасна можливість почати бізнес, не вкладаючи значні суми на старті.

Рекомендації по просуванню сайту на Промі

Основа будь-якого просування – оптимізація основного контенту і мета-даних. Необхідно правильно прописувати теги title, description і заголовки першого рівня, додавати потрібні ключі в текстах розділів і публікувати товари з цікавими, інформативними описами.

Визначте список ключових запитів і розподіліть їх по розділах – так користувачі зможуть знаходити ваш магазин і переходити на нього з пошукової видачі. Створіть новинний розділ і систематично додавайте в нього статті з низькочастотними запитами. Це поліпшить конверсію по запитах.

Розміщуйте анкорні та безанкорні посилання на трастових сайтах-донорах. Запустіть рекламну E-mail розсилку, заведіть групу в соцмережах і генеруйте додатковий трафік! І запасіться терпінням: молоді сайти розкручувати набагато складніше.

Просування сайту на Пром можливе, хоча і не завжди, а іноді – взагалі недоцільно. Хочете дізнатися, чому? Зателефонуйте або напишіть нам на електронну пошту, і дізнайтеся про все із перших рук.

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Написати коментар