- ua
- ru
Посилання – один з найважливіших факторів ранжування сайту. Поряд із внутрішньою оптимізацією вони дають можливість вирватися в топ по ключовим запитам.
Алгоритми ранжування Google базуються на принципі кількості та якості. Чим більша кількість ресурсів посилаються на ваш сайт, і чим якісніші вони, тим вища його авторитетність, а отже, і становище у видачі по ключовим запитам.
Але не все так просто: закупівля критичної маси посилань на зовнішніх ресурсах була ефективним способом підняти сайт у видачі 5-10 років тому. Серед SEO спеціалістів досі популярна практика «взяти кількістю», проте зараз співвідношення витрат та результату під час використання такої тактики значно знизилося. З розвитком алгоритмів ранжирування стає важливим не стільки загальне сумарне число посилань, скільки їх якість.
Успіх застосування лінкбілдингу в eCommerce залежить від правильності вибору майданчика для розміщення посилань. Для оптимізації вибору необхідно дотримуватися низки правил:
Існує багато бірж, що пропонують купити будь-яку кількість посилань із зовнішніх майданчиків у межах будь-якого бюджету. Зареєструватися там і купувати посилання зможе навіть новачок, проте використання такої тактики не тільки не принесе значного ефекту, а може негативно позначитися на рейтингу сайту. Наявність великої кількості неякісних посилань не вітається Google і сприймається ним гірше, ніж повна відсутність зовнішньої маси посилань.
Бездумно купувати посилання не слід. Сайти-донори потрібно аналізувати на траст, якість контенту, оптимізації, співвідношення вхідних та вихідних посилань, наявність у минулому бана від пошукових систем.
Ідеальний варіант посилання – це добровільна згадка вашого ресурсу зовнішнім майданчиком. Це вкрай позитивно впливає на ранжування й працює за тим самим принципом, що й сарафанне радіо.
На окрему згадку заслуговує лінкбілдинг у соціальних медіа. Це досить вимогливий за фінансовими та трудовими вкладеннями процес, однак за належної інвестиції часу та зусиль канали в соцмережах можуть забезпечити стабільний приріст трафіку.
© Студія копірайтингу «Ямбус»