Правила написання тексту для сайту однакові як для звичайного копірайту, так і для SEO оптимізованих статей. проте відмінності все ж є, і вони істотні. Що ж такого особливого в SEO копірайті?
Почнемо з заголовка, оскільки в SEO тексті він грає дуже важливу роль. В ідеалі – це стислий анонс, що дає читачеві сходу оцінити корисність викладеної у статті інформації ще до того, як він перейде по посиланню зі сторінки видачі. Сеошники знають його як тайтл (tittle).
Ідеальний заголовок (тайтл) SEO статті повинен містити в собі:
- ключові слова для пошукових систем;
- максимально компактний анонс інформації;
- посилання на сайт, на якому розміщена стаття.
Наступний дуже важливий для SEO копірайтингу елемент – це, звичайно ж, опис або, як його називають ті ж сеошники та розумні копірайтери – description. Він теж має свої особливості: при його створенні треба керуватися специфікою розставляння даних по рубриках і розділах, тобто семантичним сегментуванням. Результатом роботи SEO копірайтера стає цікавий для користувача сніпет – та інформація, яка виводиться на сторінці результатів пошуку.
Золоте правило створення сніпету: використовуйте правильні ключові слова та вирази, оскільки саме вони – ваша зв’язка між пошуковою системою і читачем. З цього можна легко вивести друге не менш важливе правило створення якісного SEO тексту: грамотно складені мататеги – це гарантія того, що дуже скоро ваш сайт виявиться на вершинах рейтингів.
Відповідно, наступний надзвичайно важливий елемент – це самі ключові слова. Якщо простіше, то “дорожня карта”, що дозволяє пошуковій системі привести зацікавленого читача саме на ваш сайт. Звичайно ж, для цього карта має бути максимально точною, а значить – складеною професіоналом копірайтером.
Головні правила створення професійного SEO тексту
Перше правило SEO. Правильний заголовок, тайтл – це запорука успішного просування сайту та високих рейтингів. Тобто його відмінними рисами повинні стати максимально можлива при такому об’ємі інформативність, гранична лаконічність і неординарність подання матеріалу. Це дійсно дуже складно, оскільки максимальний об’єм тега тайтлу повинен складати не більше 60–80 символів.
Друге правило SEO. Грамотно складений опис SEO тексту – це якісна реклама вашої сторінки. Критеріями його створення повинні стати максимальна інформативність і достатня наявність опорних слів, що знайомлять читача з важливою інформацією. Більш того, їх використання обов’язкове при створенні SEO тексту. І, звичайно ж, воно має бути лаконічним і не перевищувати за об’ємом 150 символів з пробілами.
Третє правило SEO. Ключові слова в SEO статті для сайту треба розташовувати по принципу важливості – залежно від міри їх інформаційної значущості На початку тексту треба розташувати максимально важливі – це позитивно позначиться на ранжуванні сторінки.
Якщо вам пощастило, й ви працюєте у команді із досвідченим сео спеціалістом, то, можливо, вам і не треба запам’ятовувати ці правила: їх втіленням займеться саме він. Але чому б не спробувати? Інтернет дуже мінливий, і передбачити заздалегідь, яке подання інформації буде максимально виграшним, буває дуже складно. Раптом саме ваші SEO тексти для сайту виявляться джерелом пошуку клієнтів? Раптом саме ваші мета-теги будуть кращою рекламою?
Тоді ваші зусилля винагородяться отриманням відмінної репутації, а ви зможете називати себе SEO копірайтером. Не бійтеся ризикувати – і у вас все вийде!
© Студія копірайтингу “Ямбус”