Звичайні тексти та оптимізовані пишуться зовсім по-різному. І хоча і в тому і в іншому випадку йдеться про копірайтинг, відмінності дуже суттєві. Що ж особливого в SEO копірайті й чим він відрізняється від простого копірайтингу?

Чем SEO-копирайт отличается от обычного копирайтаГоловна відмінність звичайних текстів від SEO – це їхнє призначення. Прості статті інформують, носять розважальний або PR характер, тоді як роль оптимізованих текстів полягає у підвищенні рейтингу сторінки, поліпшенні її релевантності та ранжируванні пошукових запитів. SEO копірайт зазвичай застосовується для посадкових сторінок, основних категорій та підкатегорій товарів, де потрібне підвищення органічного трафіку. Звичайні тексти йдуть у блог.

Крім написання самого тексту, SEO копірайтер складає тайтл (tittle) і дескрипшен (description) – особливі мета-дані, які, якщо вони дійсно якісні, формують сніпет, короткий опис посилання на сторінці видачі.

Замовити крутий SEO копірайтинг

Продажні тексти з високою конверсією
Замовити

В SEO копірайтингу на результат працює все – і заголовок, і сам текст, і ілюстрації. Усі вони оптимізуються під вимоги пошукових систем. У звичайній статті це не так важливо, адже основна її цінність – це інформація.

Важливі відмінності SEO копірайтингу

Правильний заголовок – це не просто спосіб привернення уваги, а й запорука успішного ранжування статті за пошуковими запитами. В SEO копірайтингу заголовок грає дуже важливу роль. В ідеалі – це стислий анонс, що дає читачеві можливість оцінити корисність викладеної у статті інформації ще до того, як він перейде за посиланням. Якщо SEO заголовок релевантний основному тексту, позиція сторінки в пошуку буде набагато вищою. Він має бути ємним, інформативним, цікавим та корисним. Скласти крутий заголовок дуже складно, оскільки його максимальний об’єм не повинен перевищувати 60-80 символів.

Також відмінність SEO копірайтингу полягає і в наявності в тексті ключів. Вони додаються в залежності від ступеня значущості: на початку і в середині тексту – найважливіші. Другорядні – наприкінці. При цьому відстань між ключами має бути не менше 300-400 символів, тобто розташовувати їх в тексті треба органічно.

Ключові слова можна назвати зв’язкою між пошуковою системою і читачем, такою собі “дорожньою картою”, що дозволяє пошуковику привести зацікавленого читача на сайт. Звичайно ж, для цього карта має бути максимально точною, а значить складеною професіоналом сеошником. Водночас критеріями SEO копірайтингу мають бути максимальна інформативність та корисність, а не якомога більша кількість ключових слів.

Додавання на сайт якісного контенту сприятливо позначається на позиціях сайту, а тому, якщо ви хочете потрапити в топ, подбайте про SEO статті!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу “Ямбус”