- ua
- ru
Будівництво, як і будь-який інший вид діяльності, потребує якісних текстів – саме вони продають послуги. Великі компанії та невеликі приватні бригади, які надають послуги з будівництва, не можуть ефективно заявити про себе без використання текстів.
Тексти на будівельну тематику можуть описувати будматеріали, технології будівництва та конструкції. Це найважливіший інструмент реклами та маркетингу. Якщо текст написаний професійно, він переконує, і в результаті послуги замовляє більше користувачів.
Перед вами – приклад копірайтингу на тему будівництва, що описує послуги оздоблювальних робіт. У тексті вказано перелік можливих робіт та принцип їх виконання – з максимальною зручністю для замовника.
Тексти будівельної тематики – це перше, що бачить відвідувач сайту. Вони підвищують впізнаваність компанії, позитивно позначаються на іміджі, пояснюють особливості співробітництва та сприяють просуванню сайту за пошуковими запитами. Написані вони мають бути професійно!
Щоб опублікований на сайті текст приніс результат, необхідно замовляти будівельний копірайтинг у автора, який володіє всіма необхідними знаннями, але головне – може зробити текст продажним і реально корисним.
З тематикою будівництва стикається велика кількість копірайтерів, але писати такі тексти вміють далеко не всі. Ця тема складна й має велику кількість технічних термінів, що описує технології та етапи будівництва, ремонту та дизайну. Непрофесіонал сплутає гвинти та шурупи, не зможе пояснити, чим саме бітулін відрізняється від бітуму та керамзитбетону, а тому до вибору копірайтера з будівництва необхідно підходити максимально серйозно.
Професійний копірайтер зможе розкрити будівельну тему, подати інформацію для цільової аудиторії з урахуванням усіх нюансів, виклавши суть послуги або технічного процесу.
Як і в будь-якій тематиці, у будівництві існують “правильні” та “неправильні” тексти. В одному випадку їх пишуть професійні копірайтери, а в іншому – аматори. В результаті, потрапивши на сайт будівельної компанії, користувач читає або про переваги певного методу зведення будівлі (і в результаті замовляє послугу), або чомусь про історію кам’яної кладки в середньовіччі (і, дивуючись, йде з сайту).
Сайт з послуг будівництва повинен продавати, а не вміщувати тексти, лише побіжно пов’язані з будівництвом. А тому, замовляючи послуги копірайтера на тему будівництва, подбайте про те, що займатиметься цим буде відповідальний автор, який знатиме, про що писати, а не відрерайтує Вікіпедію. З тексту має бути ясно, що це послуги справжнього майстра. Якщо користувач не знайде в тексті нічого реально корисного, він піде.
Якщо копірайтинг про будівельні послуги дає зрозуміти, як все відбувається, скільки часу вимагає процес, які матеріали використовуються і якою перевагою вони володіють, скільки все коштує і з чим доведеться зіткнутися – перед вами робота професійного копірайтера.
Автори студії Ямбус – це копірайтери, здатні написати яскраві, експертні тексти про будівництво та ремонт. Це може бути стаття про проектування будинків та приміщень, рекламний текст про послуги будівельної бригади або опис конкретної технології будівництва, техніки та обладнання.
Промисловий альпінізм, область застосування будівельних матеріалів, відновлення та реставрація будівель, зведення малих архітектурних форм, покрівельні роботи, фінішне оздоблення приміщень та фасадів, контроль якості будівельних робіт – всі ці послуги можна описати так, що їх замовлять усі, хто прочитає текст! Головне – знайти хорошого копірайтера з будівництва.
Ми напишемо унікальні, інформативні та оптимізовані під популярні запити тексти! Якісний копірайтинг на тему будівництва збільшує трафік і час, проведений відвідувачами на сайті, добре позначається на продажах та конверсіях.