- ua
- ru
Використання нейромереж стає все масовішим. Вони допомагають у пошуку інформації, складанні рекламних оголошень, отриманні креативних зображень, і все частіше на ШІ починають звертати увагу копірайтери, використовуючи їх для написання текстів.
Думки з приводу доцільності використання нейромереж сильно розділилися. Одні вважають, що їх розвиток призведе до зникнення багатьох професій й докоряють моральною стороною питання, інші сприймають їх як корисний інструмент, що полегшує працю спеціаліста.
Дійсно, питання використання нейромереж в копірайтингу доволі делікатне, але цього разу зупинятися на моральній стороні не будемо й проаналізуємо саму наявність та різноманіття нейромереж для написання текстів.
Послуги копірайтера оцінюються по-різному, тому цілком очевидно, що можливість зекономити час на роботу – це надзвичайно важливий фактор. Отже, як штучний інтелект впливає на копірайтинг?
Копірайтери та письменники одні з перших потрапили в зону впливу ChatGPT. Ця нейромережа створена на базі сотень гігабайтів інформації й здатна генерувати тексти різноманітної тематики.
Фактично вона вміє майже все – генерувати описи товарів, рекламні та інформаційні статті в блог, оптимізувати контент під вимоги пошукових систем.
Окрім ChatGPT, можна відзначити цілу когорту інших нейромереж для написання текстів, які значно полегшують працю копірайтера.
На початок 2024 року можна нарахувати більше десятка подібних ресурсів. Приведемо найпопулярніші з них.
Creatosaurus
Працює більш, ніж 50 мовами. До її особливостей відносять вміння планувати та оформлювати пости, функціонувати як текстовий редактор, цитатна та шаблонна база. Це відмінний ШІ копірайтер.
Підтримує 10 мов, в тому числі російську, й допомагає створювати тексти будь-якого формату. Допускає можливість програмувати тональність контенту.
Російська і англійська мови. Дозволяє генерувати тексти різного формату – від хештегів до повноцінних лонгридів, використовуючи ключові слова.
Нейромережа від Яндекса, використовує російську мову. Допомагає «придумати» коротке оповідання, створити слоган, оголошення, запрошення, може підібрати заголовок і зображення.
Використовує 6 мов, найкраще зарекомендувала себе для розробки email-розсилок. Багато компаній застосовують цю нейромережу для дописів у блоги.
Підтримується лише англійська мова. Цю нейромережу часто використовують студенти та школярі для написання творів, есе, академічних статей тощо.
Генерує тексти російською мовою – як звичайні статті, так і SEO-тексти, пости для соціальних мереж, описи в картки товарів, тексти для розсилок.
Використовує 30 мов. Найбільш затребувана копірайтерами, підприємцями та маркетологами.
Використовує російську мову. Працює не зі всіма форматами текстів, проте вміє генерувати новини, перекладати, описувати товари та обробляти зображення.
Сприймає біля 50 мов, буде корисною для навчального процесу. Ця нейромережа вміє генерувати есе, творчі роботи, готувати домашні завдання, працює як антиплагіат.
Передбачає російську мову. Створює статті, описи, тексти пісень, рекламу, генерує зображення.
Незважаючи на таку дієву допомогу нейромереж, частина яких, до речі, безкоштовна, все ж таки треба відзначити здатність Google ідентифікувати згенеровані тексти. До речі, ми вже писали про це статтю й рекомендуємо ознайомитися, як можна перевірити текст на штучний інтелект та для чого це потрібно.
Згенерований нейромережею текст значно знижує ранжування сайтів, а тому написаний за допомогою ChatGPT чи інших нейромереж контент жодної користі не приносить. А от проблем додати може.
А це означає, що не варто займатися бездумним генеруванням текстів, а використовувати нейромережі більш творчо. Наприклад, можна використовувати згенерований ШІ текст як основу, шаблон для подальшого написання унікальної статті.
Написання рекламних текстів, створення рекламних слоганів, формування інформаційного контенту, підготовка SEO текстів з метою просування у пошукових системах – цим має займатися професійний копірайтер, а не нейромережа. У якості ж звичайного радника ШІ – відмінний помічник.
© Студія копірайтингу Ямбус