- ua
- ru
Копірайт та рерайт з ключами – один з найкорисніших видів контенту! Вони покращують ранжування сторінки за ключовими запитами й збільшують трафік на сайт.
Тексти на сайті можуть бути різними та виконувати різні завдання. Може відрізнятись подача та обсяг, проте якщо вони унікальні, вміщують правильні пошукові запити та орієнтовані на правильну цільову аудиторію, то стають потужним інструментом інтернет-маркетингу.
Копірайт та рерайт з ключами – це елемент професійного SEO просування сайту. Пошукові системи люблять такі тексти і на запитом користувачів видають саме їх.
Писати такі статті складно – вони мають бути ідеальними у всіх відносинах: з високим ступенем унікальності, без спаму, орфографічних, пунктуаційних та стилістичних помилок, а семантика, тобто ключові слова та фрази, має бути підібрана максимально точно. Якщо провести невеличку аналогію, то звичайні тексти, розміщені на сайті (опис товарів та послуг, інформаційні, аналітичні чи новинні статті), можна назвати рядовими на інтернет-війні, а тексти з ключами (SEO-статті) – офіцерами. Їх не може бути багато: найчастіше копірайт та рерайт з ключами розміщують на посадкових сторінках – лендінгах, категоріях товарів та послуг, що ще раз підтверджує їхню значимість.
Копірайт із правильними ключами здатний дати величезну перевагу перед конкурентами, а тому для розкручування сайту статтями потрібно обирати саме такі тексти!
Головне завдання статті з ключами – притягнути на сайт користувачів. Індексуючи текст, Google аналізує його семантику і, якщо пошукова фраза співпадає з фразами в тексті, показує таку сторінку в числі перших.
Читаючи текст, користувач навіть не підозрює про ключі. Такі слова вживаються в певному порядку і з певною частотою, яка залежить від кожного конкретного випадку. Часто порядок входження ключових фраз (прямий, змішаний, морфологічний і так далі) задає SEO фахівець. Проте дещо повинен знати і сам копірайтер, що працює над текстом.
Нерідко ключі, окрім своєї першочергової функції, підкреслюють основний сенс статті. Якщо вони виділені жирним шрифтом, курсивом або іншим кольором, то до усього іншого допомагають читачеві швидко знайти потрібну інформацію. В той же час подібне виділення ключових слів не обов’язкове. Тобто передусім ключовики використовують для “впливу” на пошукові системи, примушуючи їх краще ранжирувати сторінку.
Зазвичай це визначається в технічному завданні для копірайтера – воно формується на основі аналізу пошукової видачі і сайтів конкурентів. Для різних тем оптимальна кількість ключів може бути різною, проте не рекомендується, щоб їх частота перевищувала 3%. Усе, що вище – це вже критичний рівень, після якого стаття може стати занадто рекламною і читати її буде важко.
Ідеально, коли копірайт і рерайт з ключами мають не лише пряме входження ключовиків, але і у відмінку або числі. Варіюючи їх, можна зменшити спамність тексту й підняти релевантність статті. Найголовніше – це не переборщити з ключами, інакше стаття стане абсолютно нечитабельною.
Визначити частоту ключових фраз можна різними сервісами або вручну, хоча цей процес досить важкий – особливо якщо текст великий. Тому найлогічніше для цього використовувати спеціальні програми, що дозволяють за декілька секунд отримати усі необхідні дані. Чи просто запам’ятати, що на кожні 500 знаків можна додавати лише один ключ.
Писати копірайт або рерайт з ключами повинні професійні райтери – це гарантія того, що текст працюватиме, а не стане вінегретом випадковим чином зібраних ключів.
Давайте перевіримо! Ми напишемо для вас круту статтю з ключами, а ви порівняєте її з тими, які постили до цього. Ми впевнені, різниця буде яскравою!
© Студія копірайтингу “Ямбус”