- ua
- ru
Вважаєте, що кращий копірайтер – це дипломований філолог? Практично завжди – ні.
Манера написання текстів у філолога (і навіть журналіста) не підходить для інтернет-формату. Такі тексти не працюють. А ось якщо копірайтингом вирішить зайнятися маркетолог, це буде набагато краще: текст, що продає, набагато ефективніший за «воду».
Представити сучасний сайт без SEO оптимізованих текстів складно. Їх наявність дозволяє добитися кращої відвідуваності, а кожен користувач – це потенційний клієнт, готовий купити продукцію або замовити послугу. Саме на залучення покупців і спрямоване SEO: такі тексти краще ранжуються в органічній видачі пошукових систем.
Існує декілька важливих параметрів, яким повинен відповідати текст на сайті:
Робота з контентом – це не лише написання нового тексту, але також і редагування, доповнення старих матеріалів, вже опублікованих на сайті. Їх оптимізація ключами може принести не менший ефект, ніж написання SEO статей з нуля!
Оптимізовані статті з ключами – особливо якщо наповнення сайту ведеться згідно добре продуманого контент-плану – дадуть хороший приріст відвідуваності. А тому міняйте копірайтера або навчіть його писати правильні статті!
© Студія копірайтингу «Ямбус»