- ua
- ru
Усе наше життя пронизане інформацією, яку ми отримуємо з книг, телебачення, інтернету та при спілкуванні. Манера мови, її швидкість, тембр і інтонація має велике значення в житті. Але як саме відбувається отримання інформації та що на це впливає?
Тут важливий лише текст.
Віртуальне спілкування позбавлене тих характеристик розмови, на які ми звертаємо увагу в повсякденному житті. Сюди можна зарахувати все те ж: інтонацію, тембр, швидкість й так далі. Їх функцію бере на себе текст та його структура.
Для того, щоб користувачу було комфортніше сприймати інформацію, треба звернути увагу на зовнішній вигляд сайту, його функціональність і зручність. Саме це і є однією з головних запорук успіху в привертанні уваги. І вже потім працює текст.
Для написання якісного тексту треба дотримуватися 10 важливих правил. Усі вони були виведені із особистої практики наших копірайтерів, а тому – надзвичайно дієві.
Ретельно ознайомтеся із призначенням тексту. З’ясуйте, для яких цілей він потрібен замовникові. Не варто опускати цей момент, оскільки він може стати причиною неефективності усієї контент-стратегії.
Визначте аудиторію, для якої цей текст створюється. Адже ваше повідомлення різні люди читатимуть по-різному: молодь, яка слухає клубну музику, сприйме текст по-своєму, бізнесмени ж, які шукають шляхи вигідного вкладення інвестицій, прочитають текст зовсім інакше. Це факт, який підтверджує необхідність ведення бесіди з людьми на одній мові.
Текст має бути призначений для вузької цільової аудиторії.
Вивчіть матеріали, оскільки створений вами текст буде невід’ємною частиною рекламної кампанії. Варто ретельно перевірити точність подання фактів, адже ви повинні переконати читача в тому, що розбираєтеся в тому, що говорите.
Проаналізуйте аналогічні сайти, шукайте інформацію, а не вигадуйте з голови. Можливо, щось схоже було зроблене вже до вас.
Варто також проаналізувати і стиль написання – це допоможе створити більш якісний текст й використовувати правильні слова та подачу.
Стислість – сестра таланту. Чим лаконічніше ви пишете, тим краще, оскільки мережа завантажена інформацією, й користувачеві потрібно дати інформацію швидко – в перших же рядках тексту. За 7 секунд читач зможе прочитати абзац в 200–300 знаків завдовжки, як той, який ви читаєте зараз. Іноді цього вже достатньо, щоб надати усю необхідну інформацію.
Викладайте інформацію по абзацах. Це дозволить користувачеві набагато швидше знайти необхідні дані, оскільки інтернет не дає можливості ознайомитися з величезними текстами. Побудуйте логічний ряд з абзаців, кожен з яких повинен містити одну думку, не більше. Це істотно спростить завдання читачеві.
Граматика. Ви можете написати найкрасивіший текст, але якщо він міститиме граматичні та пунктуаційні помилки, уся робота буде зведена нанівець. Адже помилки в тексті вкрай дратують користувачів і можуть викликати небажання працювати з цим ресурсом.
Не використовуйте в тексті заперечення. Це може викликати спотворення суті написаного, адже наша свідомість не здатна сприймати заперечення. Якщо ж без цього не обійтися, краще використати вставні слова та вирази.
Перед тим, як відправити текст замовнику, його треба ретельно і детально перевірити. Часто в написаному, як то кажуть, на одному диханні тексті, можна знайти помилки та повторення. Після написання прочитайте текст декілька разів, і ви побачите свої помилки. Спершу перевірте правильність структури, потім зверніть увагу на стилістику, а в кінці – на орфографію.
Проявіть любов до своїх текстів. Чи пишете ви про новини у сфері техніки, описуєте товар для інтернет-магазину одягу або готуєте статтю про салон краси та його послуги – копірайт має бути професійним, за який не буде соромно, якщо текст прочитає професіональний редактор. Й незалежно від того, про що він буде, написаний він має бути з любов’ю.
© Студія копірайтингу «Ямбус»