Як підвищити конверсію за допомогою копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 09 Листопада 2019

Копирайт для сайта. 5 методов повышения конверсииТексти – важлива складова будь-якого сайту. Приваблива стаття здатна перетворити користувачів на клієнтів, а згодом зробити з них постійних покупців. Від грамотного копірайтингу залежить не лише інформування про товар, але й підвищення шансів на його придбання, а також поява сприятливих відгуків.

Будь-який читач, хоч трохи обізнаний в маркетингу, здатний відрізнити хороший копірайт від поганого, так само як і будь-який читач відрізнить корисний і красивий текст від того, який таким не є. Нечитабельні конструкції, велика кількість незрозумілих термінів і відсутність їх пояснення, врешті-решт відсутність центральної ідеї тексту – усе це формує емоційне відношення й мотивує на певні дії. В даному випадку – закрити сайт і піти на іншій.

Як покращити ситуацію за допомогою текстів?

На жаль, веб-копірайтинг навіть сьогодні залишається на задвірках, і головна увага приділяється мультимедіа-контенту та креативному дизайну. Проте усе це – лише зовнішня форма, тоді як текст, копірайт, є головним елементом інформації й формує саме ту комерційну пропозицію, яку кінець кінцем і отримує користувач.

Яким же має бути «правильний» копірайт?

Найголовніше – це те, що web копірайт не має ніякого відношення до журнальних статей, і створюватися повинен за іншими правилами. І яким би професіоналом не був журналіст, у більшості випадків при написанні статей для сайту він припуститься ряду невибачних помилок, адже інтернет-простір розвивається зовсім за іншими законами, й читачі, наскільки дивно це не звучить, читають по-іншому.

Структурований текст

Придбавши журнал, людина готова витратити на статтю від двох хвилин до півгодини. Статті ж на сайтах «читаються»” за лічені секунди. Це дійсно так: час став товаром, він занадто дорогий, і в пошуку потрібної інформації користувач переглядає десятки сайтів за хвилину, поки не зупиниться на тому тексті, який його зацікавить. І перше, що кинеться йому в очі – це підзаголовки та буліти.

Проведені Nielsen Norman Group дослідження встановили, що 79,3 % користувачів читають текст по діагоналі, і лише 20,7 % приділяють належну увага його змісту. Роблячи розбиття за допомогою підзаголовків, можна добитися спрощення інформації, викладеної на сторінці, внаслідок чого значна частина неуважних читачів зможе швидко визначати цінність тексту.

Стислість

«Вода» – головний ворог ефективного копірайту. Будь-яке слово в тексті має бути корисним. Непотрібні слова лише засмічують його й відводять від головної думки. Пропозиції не мають бути занадто довгими й складатися більше, ніж із 15 слів. Якщо вам нічого сказати, не треба лити воду, щоб тексту було більше і виглядало солідніше. Такий підхід робить зовсім інший ефект.

Стислість – сестра таланту, і цим все сказано!

Клієнтоорієнтованість

Багато копірайтерів не згадують про вигоду клієнта у своїх статтях і, описуючи, приміром, якусь компанію, частіше використовують «ми», «наш», «наше». Тоді як фразу «Ми спеціалізуємося на створенні сучасних смартфонів» або подібну краще замінювати на «У нас ви знайдете найсучасніші телефони». Правильний копірайт повинен вирішувати проблеми клієнта, а не піарити продавця. Адже, за великим рахунком, уміння вирішувати чужі проблеми і робить ім’я компанії.

Розуміння своєї аудиторії

При написанні тексту на замовлення копірайтер повинен чітко розуміти, до кого він звертатиметься у своїх статтях. Помилки в розумінні цільової аудиторії невибачні, адже в цьому випадку розуміння мотивів, цінностей і потреб читачів буде неправильним, а значить і текст вийде неефективним, і наскільки б аргументованим не було спонукання до дії, товар ніхто не купить. Так, пропонувати купити елітний спорткар вуйкові Орхипу з селища Лісове безглуздо, так само, як і пропонувати відправитися на Мальдіви тим, у хто й так живе на березі моря.

Трішки SEO

Кожне слово в тексті повинне не лише нести потрібне інформаційне навантаження, але й стояти на своєму місці, а термінологія, яка використовується в тексті, повинна відповідати запитам користувача – тим словам, які він надрукував в пошуковому рядку свого браузера. Говорячи простіше, копірайтер повинен передбачати, що шукатиме користувач, і використовувати такі слова у своєму тексті. Оптимізований текст – це запорука збільшення трафіку.

Ось прості правила, як за допомогою тексту можна підняти конверсію на сайті. Спробуйте – і ви побачите різницю!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *