- ua
- ru
SEO стаття – один з найдієвіших та найвідоміших інструментів просування в інтернеті. Проте досить часто, вирішив замовити таку послугу, власники сайтів не можуть відрізнити оптимізований SEO текст від копірайтингу з ключами. В чому ж тут різниця?
Спершу варто визначитися з терміном «копірайтинг», з’ясувати, що це таке. Це слово означає текст, написаний під конкретне завдання. Він унікальний і не має аналогів на інших сайтах. Проте під це визначення підпадає й звичайний текст, і SEO оптимізований.
Другий параметр – це самі ключі, семантичне ядро (СЯ). Це певні слова та словосполучення, необхідні для дії на пошукову систему – Яндекс, Google, Yahoo, Bing й інші. І від того, як вони підібрані, який відсоток входження мають, і залежить ефективність статті. По суті, ключі – це основа SEO статті.
Така оптимізація тексту під пошукові системи дозволяє підвищити видимість сайту в пошукових системах і, як наслідок, поліпшити конверсію – охопити більшу цільову аудиторію та отримувати якомога більше замовлень.
Говорячи простіше, SEO стаття, SEO копірайт і копірайт з ключами – це одне й те ж. Виключенням тут може бути хіба що текст, що вміщує один або два ключі. Тобто SEO стаття має десятки ключів, а звичайний копірайт – лише декілька.
© Студія копірайтингу «Ямбус»