Email-маркетинг – це один з найзручніших способів просування продукту через онлайн-розсилку. З точки зору інвестицій цей інструмент є найрентабельнішим. Ба більше, він допомагає залучати потенційних клієнтів, а також утримувати і підвищувати прихильність активних.

Цей канал взаємодії активно застосовують для магазинів, банків і сфери послуг, B2B, SaaS-проєктів та навіть шоу-бізнесу. Він включає відправку цільовим аудиторіям інформаційних листів, розсилку рекламних пропозицій та новин бренду, нагадувань про продукти та послуги.

Email-маркетинг дозволяє встановити пряму комунікацію з наявними та потенційними клієнтами, підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі та покращити імідж. Не дарма цей інструмент використовує більшість українських та світових рекламних агенцій, адже він дозволяє отримувати щонайменше 15% загального доходу за порівняно невеликих витрат. Наприклад, компанія Netpeak надає послуги email маркетингу як можливість впровадити індивідуальну стратегію покращення бізнесу, виходячи з конкретних потреб. Це дійсно працює.

Навіщо потрібен email-маркетинг? Електронна розсилка призначена не тільки для продажу і донесення рекламної інформації. Є й інші цілі та користь від її використання.

По-перше, це впізнаваність. Періодичні нагадування, інформування про новинки та вигідні пропозиції підвищують популярність бренду й викликають у споживачів необхідні асоціації. Чим частіше клієнти отримують розсилки (проте головне, щоб вони були якісними, цікавими та корисними), тим вищі шанси, що вони згадають саме вашу компанію перед покупкою.

По-друге, email-маркетинг дозволяє значно розширити аудиторію клієнтів. Розсилками можна збільшити охоплення, поєднуючи email з SMS, публікаціями у соцмережах та push-повідомленнями. В комплексі це працює значно краще.

Можна виділити п’ять основних завдань email-маркетингу:

  • Інформування – розсилки є легким способом звернути увагу на щось. Такий спосіб майже в 40 разів ефективніший у залученні потенційних клієнтів, ніж звичайна реклама.
  • Формування та укріплення зв’язків з аудиторією – регулярні персоніфіковані розсилки викликають довіру та формують лояльність до бренду.
  • Повернення клієнтів – розсилками можна «оживити» колишніх клієнтів й зацікавивши їх новими продуктами.
  • Зворотній зв’язок з аудиторією – листами можна не тільки розповісти про переваги, можливості та характеристики продукції, але й отримати цінний відгук й використати його для аналізу ситуації та покращення сервісу.
  • Автоматизація рутинних задач – тригерні та трансакційні розсилки допоможуть оперативно реагувати на підписників: підтверджувати реєстрацію, інформувати про стан замовлення, нагадувати про переглянуті товари тощо.

Ще однією не менш важливою та неочевидною перевагою email-маркетингу можна вважати SEO просування сайту через збільшення трафіку, адже це один із алгоритмів ранжування в пошуковій системі Google.

Як почати користуватися email-маркетингом

Пропонуємо коротке керівництво з розробки власного email-маркетингу. План включає наступні дії:

  • збирайте дані про підписників з їх згоди;
  • зв’яжіться з новими користувачами протягом першої доби;
  • реактивуйте «холодних» підписників;
  • коригуйте список клієнтів для розсилки, сегментуйте його;
  • не зловживайте розсилкою занадто часто;
  • відправляйте лише корисну та цікаву інформацію;
  • завжди додавайте заклик до дії.

Користуйтеся цими порадами – і канал еmail-розсилок стане вашим потужним    маркетинговим інструментом для підвищення трафіку, повторних продажів та довіри аудиторії. Цей метод маркетингу може стати дуже ефективним, оскільки дозволяє досягати результатів з мінімальними витратами.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3