Чи потрібна реєстрація в каталогах сайтів? Що вона дає і чи дає щось взагалі? Це данина традиції або дійсно ефективний інструмент просування сайту? Усі відповіді – в цій статті.

Реєстрація сайту в каталогах – завдання дійсно необхідне. Головна мета цього – створити деякий стартовий посилальний капітал. Якщо ви обрали «правильні» каталоги, можете сміливо розраховувати на зростання значень тІЦ Яндекса (аж до тІЦ 100) і Google PR (до 2, а іноді й PR 3). З покращеними показниками надавати послуги в інтернеті або продавати буде набагато простіше, адже усе це враховується при ранжируванні по пошукових запитах.

За допомогою реєстрації у білих каталогах ваш сайт потихеньку ставатиме помітніше, і число заходів зросте. По певних ключових запитах ви будете вже не на тисячному місці, а гарантовано увійдете до першої сотні, а якщо говорити про низькочастотні запити, то й зовсім на першій сторінці. Говорячи простіше, реєстрація в каталогах – це перший крок на шляху просування сайту. Причому дуже важливий крок.

Як реєструвати сайт у каталогах

Підходити до справи варто відповідально. По-перше, зверніть увагу на тематику каталогів – вона може бути різною: в одному випадку це тільки магазини, в іншому – інформаційні ресурси, в третьому – вузькотематичні сайти, присвячені мистецтву, виробництву, поліграфії, автомобільній промисловості й ін.

І лише невелика частина каталогів приймає до публікації сайти будь-якого напрямку, даючи можливість обрати потрібну рубрику при реєстрації. Але – про все по порядку.

Регистрация в каталогах сайтов

5 основних пунктів при реєстрації в каталогах:

  • URL сайту
  • Назва сайту
  • Опис
  • Категорія
  • Ім’я власника сайту і E-mail для зв’язку

Буде правильно, якщо спочатку ви визначитеся з цими пунктами і тільки потім почнете реєструвати свій сайт у каталогах.

  • URL сайту

Тут особливо думати не потрібно. Звернути увагу варто тільки на те, що різні каталоги вимагають різне написання – з «http://» або без.

  • Назва сайту

Велика частина «правильних» каталогів використовують назву сайту як посилання на сайт, а не сам домен. З цієї причини назва сайту повинна містити ходові ключові фрази. Але тут головне не переборщити й придумати таку назву, яка б і роль свою грала, і читалося нормально, і було благозвучно.

Хороша назва сайту (а тобто і посилання з назви) забазпечить хороший ефект посилального ранжирування – поліпшить позиції сайту в різних пошукових системах по певних запитах, які містять наші ключі. Втім, більшість каталогів надають неіндексоване посилання.

Ідеально підготувати не одну назву сайту, а декілька. По-перше, різної довжини, а, по-друге, з різними ключовими фразами.

  • Опис сайту

Тут теж має сенс вигадати декілька варіантів. Не варто обмежуватися 1–2 пропозиціями – це категорично мало. Краще підготувати текст на 200–250 знаків без пробілів.

Важливо знати й про те, що деякі каталоги вимагають відразу два описи – одне коротеньке, а друге розширене (500–1000 знаків). Але у будь-якому випадку опис вашого сайту в каталозі має бути цікавим та інформативним. По суті, це має бути рекламний текст.

Уважно вичитайте його, не допускайте помилок. Вони можуть призвести до того, що модератор відхилить вашу заявку. Чим цікавіше буде опис, тим більше людей «клюнуть» на нього!

  • Вибір категорії

Це розділ, де зберігатиметься ваш сайт, і де його зможуть знайти користувачі. На деяких каталогах десятки різних категорій, на інших всього декілька. Але і в тому, і в іншому випадку вибирати їх варто відповідально.

Деякі білі каталоги дозволяють зареєструвати сайт одночасно в декількох розділах. Розмістивши свій ресурс в потрібній категорії, ви збільшите заходи цільової аудиторії.

  • Ім’я власника сайту і E-mail для зв’язку

Тут не варто лукавити і вказувати «відфонарні» дані, ні до чого хорошого це не приведе. Можливо, ваші дані й потраплять спамерам, але якщо ви вкажете невірну пошту, потенційні клієнти з вами не зможуть зв’язатися.

Усі ці дані обов’язково збережіть у окремому документі – вони вам ще знадобляться, адже каталогів не 5 і не 10 і навіть не 100. Набагато простіше буде користуватися копіпастом, ніж писати все наново.

«Правильні» і «неправильні» каталоги

Питання вибору каталогів для реєстрації дуже важливе. Але які ж з них правильні, а які – ні? Тут теж все просто: білі – правильні, а сірі та чорні – ні. Це каталоги, які, наприклад, вимагають розміщення зворотного посилання.

Також усі каталоги можна розділити згідно з їх ознак:

  • З модерацією та без модерації

У каталоги без модерації приймаються усі сайти без розбору. Нічого хорошого в такому каталозі немає. Але найважливіше: багато пошукових систем посилання з них не враховують. Обходимо такий каталог стороною.

  • З прямими посиланнями і без

Прямі посилання виглядають приблизно так: <a href=«http://your-site.ru»>Назва сайту</a> і ведуть безпосередньо на ваш сайт, додаючи йому тІЦ і PR. А ось «криві» посилання дадуть тільки жменьку рідкісних відвідувачів. Можливо, підвищать число заходів, але на ранжируванні сайту ніяк не позначяться.

  • Платні і безплатні

Тут все ясно і без пояснень. У платному каталозі менше «сміття» й, можливо, прямі посилання.

От і все секрет. Реєструвати сайт варто не скрізь і займатися тільки якісними, «білими» каталогами.

Постійні зміни алгоритмів пошукових систем призводять до значних стрибків у ранжируванні сайту по пошукових запитах, проте посилання завжди залишаються посиланнями.

А ви проганяли свій сайт по каталогах?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3