Як покращити SEO-рейтинг в 2022 році (7 головних способів)

Розчаровані результатами SEO? Перед вами 7 найкращих способів, як покращити пошукову оптимізацію, збільшити трафік та зробити сайт помітнішим!

Найважливіше – публікувати якісний контент, який оцінить ваша аудиторія. Це допоможе значно підняти рейтинг сайту та отримати масу органічних зворотних посилань.

Органічний пошук відкриває безпрецедентні можливості для сайтів, де публікується текстовий контент. Статті генерують у 20 разів більше трафіку, ніж PPC. Інвестиції в копірайтинг окупаються в 5 разів вигідніше, адже тексти призводить до більшої кількості лідів. Але навіть якщо ваші сторінки добре ранжуються і ваш сайт має багато органічного трафіку, завжди є можливості для покращення. Насправді ж, коли справа доходить до пошукової оптимізації, виявляється, що багато чого не зроблено.

Замовити SEO аудит сайту
Перевірити сайт на помилки
Замовити

Поліпшити рейтинг сайту можна не лише усуненням технічних помилок, а й публікуючи якісний, цікавий та корисний контент, а також додаючи високоякісні зворотні посилання. Багато компаній ігнорують це, вважаючи, що контекстна реклама вирішить усі проблеми та забезпечить необхідну кількість клієнтів.

Як тільки перестанете платити, реклама перестане працювати. На відміну від хорошої оптимізації та текстів, які безкоштовно генеруватимуть пошуковий трафік.

Як покращити SEO стратегію

Тут важливим є комплексний підхід, а тому всі ці способи найкраще впроваджувати не вибірково, а всі разом.

Отже, ось 7 дієвих способів покращення SEO рейтингу сайту.

1. Оптимізація структури сайту

Необхідно проаналізувати, чи легко користувачам орієнтуватися на вашому сайті, чи логічна ієрархічна структура і як формується структура URL. Дайте відвідувачам можливість легко знаходити те, що їм потрібно. Якщо вони зможуть знаходити сторінки за два-три кліки, ефективність сайту помітно збільшиться.

2. Скорочення часу завантаження сторінок

У 2022 році Google швидкість сайту є найважливішим фактором ранжування в органічному пошуку. Представники Google відкрито говорять про цінність веб-сторінок, що швидко завантажуються, особливо для мобільних пристроїв. Тяжкі сайти поступово йдуть на дно, а в топ піднімаються по-справжньому швидкі та легкі ресурси.

Скорочення часу завантаження сторінки є корисним не тільки для зручності користувачів. Це знижує показник відмов та підвищує коефіцієнт конверсії до 7-10%.

3. Оптимізація під мобільні пристрої

У зв’язку з розповсюдженням мобільних пристроїв більшість пошукових запитів виконуються не на ПК, а на смартфонах. Компанії, особливо роздрібні продавці, орієнтовані молодшу аудиторію, отримують більшість трафіку саме з мобільних пристроїв. Більше того, Google оголосила про перехід на індексацію для мобільних пристроїв, а це означає, що ваш сайт має бути зручним для мобільних пристроїв, інакше він втратить свій трафік.

4. Усунення проблем з індексацією

Щоб отримати хорошу видимість в органічному пошуку, всі сторінки сайту мають бути проіндексовані. Якщо є якісь технічні перешкоди, їх необхідно усунути.

Перевірте дублі сторінок, карту сайту та файл robots.txt, щоб переконатися, що в ньому немає директив, які наказують роботу Google не сканувати якісь розділи вашого сайту.

5. Стандартизація URL-адрес

Кожна сторінка сайту повинна мати унікальну URL-адресу. Буває так, що сторінка потенційно має декілька URL-адрес. Наприклад, з “http” та “https”, з “www” і без “www”, з “index.html”, “home.asp” або “/” на кінці. Такого не повинно бути, оскільки це сильно шкодить SEO. Пошукові системи розглядають кожну з цих URL-адрес як окрему сторінку з однаковим змістом, що призводить до появи дублів.

6. Додавання канонічних сторінок

Якщо у вас на сайті варіативні товари (наприклад, один продукт в різних кольорх) або сторінки з пагінацією, необхідно прописати канонічні URL-адреси. Це покращує SEO, оскільки Google розуміє, яка URL-адреса буде головною і куди наводити користувачів.

7. Оптимізація заголовків та мета-даних

Теги заголовків, Title та Description надзвичайно важливі і є одним із факторів ранжування. Більш того, на їх основі може формуватися сніпет на сторінці видачі результатів пошуку, і те, як ці теги будуть написані, безпосередньо впливає на зацікавленість користувача перейти на сайт.

Насправді способів покращення SEO рейтингу сайту безліч. Кожен ресурс унікальний, а тому може мати різні проблеми та різні способи їх вирішення. Головне – діяти комплексно.

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар