- ua
- ru
Написати гарний продажний текст, прикрашений метафорами і ключовими запитами, можуть багато копірайтерів. Слова, що привертають увагу, орієнтованість на цільову аудиторію, обіцянка смачних знижок… Але через якийсь час продажі просідають, хоча стаття як і раніше – в топі. А все тому, що про evergreen content наш копірайтер ніколи в житті не чув.
Чіпляючий текст – це лише половина справи. Звичайно ж, від фаховості копірайтера тут теж багато що залежить. Зробити текст цікавим, читабельним, правильно обіграти ключові фрази, не допустити орфографічних, синтаксичних і семантичних помилок, правильно визначити цільову аудиторію, вгадати з розміром статті. Але найголовніше – це зробити статтю актуальною.
Погодьтеся, про затребуваність тексту, де перераховуються переваги операційної системи Windows 1.0 або першого лампового телевізора – нульова. Подібну старизну навряд чи хто захоче купити, а значить – і прочитати про це. А ось evergreen content актуальний буде завжди.
Evergreen content – це статті, які мають здатність бути актуальними досить добвгий час: роки й навіть десятиліття. В ідеалі – завжди. Це контент, свіжість якого не залежить ні від пори року, ні від віянь моди або наближення до орбіти Землі комети Галлея. Прикладом evergreen контенту може бути стаття про проблеми стосунків батьків і дітей; про те, як навчитися грати на гітарі або складати кубик Рубіка; це може бути інструкція користування якимсь предметом або опис знаменитої пам’ятки.
Не evergreen content – це стаття про сезонні розпродажі, виход на ринок якогось нового гаджета (він все одно колись застаріє й буде замінений більш сучасною моделлю) або репортаж з місця подій (новинні тексти через якийсь час втрачають свою актуальність).
Інформація, якою цікавляться завжди, притягне на сайт додаткових користувачів. Дізнатися, приміром, рецепт бабусиного пирога буде цікаво багатьом – сьогодні, завтра і через п’ять років.
Evergreen content – це прекрасна можливість підкупити пошукову систему, зробити її лояльнішою до вашого ресурсу.
Проаналізувавши ситуацію, можна завжди знайти вічнозелені теми. Можливо вам, як професіоналові в якійсь області, ясно все. Запустили сайт, замовили статті копірайтеру й вивісили прейскурант. Проте у клієнта можуть виникнути питання. Постарайтеся відповісти на них. Часто саме відповіді на питання на кшталт «як зробити…» (щось, що має відношення до вашого бізнесу) і виводять сторінку в топ пошукової видачі.
Аналізуйте, думайте, експериментуйте – і у вас все вийде! Немає часу? Тоді ми усе зробимо за вас. Тексти будь-якого формату – копірайт, рерайт, SEO.
© Студія копірайтингу «Ямбус»