- ua
- ru
Копірайт – це потужний інструмент реклами та продажів. Якщо тексти на сайті унікальні та якісні, вони генерують клієнтів та підвищують конверсію продажів.
Для більшості людей основним джерелом отримання інформації є інтернет. Тут спілкуються, ведуть ділові переговори, замовляють послуги та купують товари. Саме тексти переконують та продають.
І вірно, головний спосіб передачі інформації – це текст. Але тут постає одне цікаве питання: звідки взагалі вони беруться, адже на кожному сайті їх сотні, а самих сайтів – мільйони!
Всі ці тексти написані професійними авторами: власники сайтів свого часу замовили їх за певну плату, а після отримання опублікували.
Тут і виникає таке поняття, як копірайт. Це всі види текстів, які можна зустріти в інтернеті – від опису товарів до рекламних та новинних статей, постів у Facebook та Instagram. Також копірайт – це синонім поняття «авторське право», тобто унікальні тексти, які комусь належать.
І хоча для людей з креативним мисленням написати текст не складе значних труднощів, проте копірайтерами вони від цього не стануть. Копірайт – це не просто написання тексту, а ціла наука! Тут необхідно правильно визначити цільову аудиторію, придумати крутий заголовок та оффер, підібрати стиль тексту та подати інформацію так, щоб користувачам було цікаво дочитати все до кінця.
Краще за все довірит икопірайт професійним авторам.
Для будь-якого сайту регулярність оновлення контенту дуже важлива. Це показник актуальності та шанс вийти в ТОП-10 за ключовими запитами. Та й самі користувачі, бачачи, що статті на сайті постійно поповнюються, частіше заходитимуть і шукатимуть необхідну їм інформацію. В результаті популярність сайту зростає, як і імідж бренду.
Сьогодні копірайт – це потужний інструмент продажів, просування сайту та залучення пошукового трафіку, а тому, якщо ви націлені на результат, рішення тут лише одне – якісний авторський контент!
Замовити копірайт можна на багатьох біржих контенту, проте серед сотень авторів буде надзвичайно важко знайти того, хто напише дійсно якісні тексти – без помилок та з правильною подачею, здатною зацікавити цільову аудиторію.
В більшості випадків це будуть посередньої якості тексти, хоча й дешеві. Та більш правильним рішенням стане співпраця з професійним автором, що має власний сайт та розділ з портфоліо, якитй допоможе впевнитися в якості копірайту.
За умови співпраці з професійним автором копірайт на сайті ібуде працювати та генерувати пошуковий трафік.
© Студія копірайтингу “Ямбус”