Копірайтинг – написання правильних текстів

Копирайтинг – написание правильных текстовНаписання текстів для сайту – важливий етап у формуванні образу компанії, а окрім цього – показник розуміння сучасних бізнес-процесів. Якщо текст пишеться по-старому (стільки-то знаків і десяток ВЧ ключів), ні про яку стратегію мова не йдеться, і подібний непрофесіоналізм виливається в таку ж нефахову рекламну кампанію. Гроші витрачаються даремно, а позиції сайту рік за роком залишаються на одному місці.

Як же повинен працювати копірайтинг? Якими мають бути статті? Як їх писати? І що взагалі треба знати, щоб самому писати ідеальні тексти?

Рецепт успіху досить простий:

  • Аналіз діяльності компанії.
  • Збір семантичного ядра.
  • Складання оптимальної структури текстів.
  • Складання плану написання статей.
  • Написання текстів і впровадження ключів.

Статейна кампанія завжди повинна розпочинатися з вивчення бізнес-моделі, позиціонування компанії, її товарів і послуг. І лише після цього можна приступати до з бору семантичного ядра (СЯ) під кожну сторінку сайту. Розподіляти їх по сторінках треба так, щоб семантика не перетиналася й у двох різних розділах не було схожих ключів.

Підключення додаткових фахівців

Якісний текст – це не лише відсутність граматичних помилок і друкарських похибок. Щоб стаття дійсно працювала, написана вона має бути з розумінням маркетингових завдань, а краще всього – за участю інтернет-маркетолога. Ніяк не обійтися тут і без SEO фахівця.

Ось і виходить, що над статтею повинні працювати відразу три людини:

  • копірайтер;
  • маркетолог;
  • SEO фахівець.

Замовляючи дешеві тексти у фрілансерів-студентів або новачків копірайтерів, добитися цього неможливо. Копірайтер може бути поверхнево знайомий з SEO просуванням, але ні про який професіоналізм мова зазвичай не йдеться, й у результаті стаття виходить недооптимізованою, а у гіршому разі переспамленною ключами й небезпечною для сайту.

Правильніший варіант – замовити послуги професійного копірайтера, працюючого в тісному тандемі з сеошником і маркетологом. Завдяки цьому в статті будуть розміщені правильні ключі з правильним же частотним входженням, а подання тексту буде саме таким, як того вимагає аналіз цільової аудиторії.

Послуги спеціалізованого копірайт агентства з великою вірогідності обійдуться дорожче. Проте замовляючи такі тексти, ви отримуєте максимальну якість і можливість донести до споживача потрібну інформацію, підштовхнувши його до необхідної дії – замовити, купити, завантажити.

Вам потрібні саме такі тексти? У нас ви можете замовити копірайтинг для будь-якого випадку – новинні та рекламні статті, опис товарів, комерційні пропозиції, тексти для e-mail розсилок і багато що інше. Якісні тексти працюватимуть так, як треба!

Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *