- ua
- ru
Пройшло вже більше напівроку з початку епідемії Covid-19, і здається, що все лише погіршується: економіка в глибокому піке, купівельна здатність падає, й передбачити, що буде далі, вкрай складно. Реклама не працює, й навіть найкрутіший копірайтинг не приносить потрібних заходів на сайт. Що ж робити бізнесу, і чи так вже даремні тексти?
Сфера онлайн-продажів з початком кризи, викликаної всесвітньою пандемією, дійсно просіла. Загальний попит на усі типи товарів і послуг зменшується, а враховуючи обмеження через коронавірус (той же карантин) – багато компаній і зовсім призупинили свою діяльність. Даремно? Звичайно ж. Адже зниження офлайн-активності покупців зовсім не означає припинення їх онлайн-життя. А у більшості випадків навіть навпаки.
Копірайтинг – це прекрасна можливість тримати хвилю й не загубитися в хаосі пандемії!
Ми приготували практичні рекомендації та поради, які допоможуть адаптувати маркетингову стратегію під вплив коронавіруса. Кожну з порад ми випробували на практиці й упевнилися в їх ефективності.
Від Covid-19 постраждали в основному ті компанії, які були зав’язані виключно на офлайн-діяльність і які (увага!) не були представлені в Інтернеті й не мали власних сайтів.
Саме у момент повної соціальної ізоляції й настає усвідомлення важливості існування бізнесу в онлайн-сегменті. І ті, хто був підготовлений до цього, мають шанс вийти з кризи з найменшими збитками. Що треба робити? Розповідаємо.
По-перше, не слід панікувати! Видихніть, заваріть собі улюблений чай і подумайте про способи комунікації з клієнтами, як ви доносите до них інформацію й якими каналами користуєтеся. Головне під час коронавіруса – розширити взаємодію з клієнтами, збудувати з ними ближчі й більш довірчі стосунки. З цим завданням краще за все справляються саме тексти, а тому копірайтинг повинен залишатися основним засобом передачі інформації. Але – про все по порядку.
Порада №1
Завдяки спамерам користувач дуже сильно переобтяжений інформацією, а тому приділіть увагу дійсно цінному, корисному контенту. Якщо займаєтеся email-розсилкою, не надсилайте безглузді листи просто для того, щоб нагадати про себе – пишіть лише цікаві та незвичайні листи. Це дозволить виділитися.
Порада №2
Не сійте паніку й не поширюйте тривогу, навіть якщо через коронавірус ваше місто потрапило до помаранчевої або червоної зони. Люди люблять розважатися й радіти, ніхто не хоче сумувати та панікувати, а тому попросіть свого копірайтера писати позитивні тексти, неначе нічого не змінилося. Так, від Covid-19 можна померти, але скоро з’явиться вакцина, і все буде добре!
Більше того, постарайтеся приносити хороші новини і оголошуйте про це не «у зв’язку з коронавірусом», а «просто так».
Порада №3
Проведіть аудит і визначте усі канали зв’язку з клієнтами. Складіть список з інших існуючих способів взаємодії, про які ви знаєте, але які не використовуєте в рекламі. Проаналізуйте, чому так відбувається, й візьміть на їх озброєння. Чим більше каналів зв’язку – тим більше продажів.
Якщо ваш копірайтер уміє писати новини, але не вміє писати пости на Facebook, можливо, прийшла пора навчити його цьому або скористатися послугами іншого копірайтера, більш універсального.
Порада №4
Епідемія коронавіруса – це не привід перестати планувати й не думати над запланованими активностями. Продовжуйте працювати. Проаналізуйте маркетинговий і контент план, скоректуйте його у зв’язку з Covid-19, але не відмовляйтеся від нього повністю і не покладайтеся на волю випадку. Коли інші опустили руки, продовжуйте аналізувати й не забувайте про майбутнє, яке обов’язково настане.
Те, що ви вимушені скоротити продажі, зовсім не означає, що ви повинні перестати публікувати на сайті свіжий контент.
Порада №5
Будьте готові до змін. Якщо ви знайшли свою нішу, і все, начебто, добре, будьте готові до того, що завтра все зміниться й доведеться розпочинати все з початку. Зберігайте спокій і аналізуйте кроки конкурентів.
Про тих, хто діє неправильно, ви не почуєте нічого (вони просто зникнуть), а ті, чий бізнес розвивається, вчинили якусь дію. Яку? Стежте за тим, що роблять інші, й коригуйте свій бізнес-план. Через коронавірус конкуренти повністю пішли в онлайн і збільшили прибуток? На чиємусь сайті з’явилися незвичайні статті й викликали шквал коментарів? Копірайтер став писати розбещеніше? Стало більше знижок і акцій? Помічайте усе це.
Бізнес сильно постраждав від коронавіруса, і карантин вихідного дня лише підлив олії у вогонь. Дехто перестає витрачатися на рекламу і тексти, намагаючись затягнути пояс і просто вижити. Але це не означає, що ви повинні робити те ж саме. Навпаки. Карантин – це шанс вирватися вперед, і краще, що можна зробити – це залишатися вірним собі як бренду, скоректувавши свої дії в маркетингу. Причому робити це так часто, як це буде необхідно.
Копірайтинг здатний стати ефективним помічником в маркетингу. Він працює на усіх каналах взаємодії – статті на сайті, email-розсилка, пости в соцмережах, тексти на банерах, комерційні пропозиції й багато що іншого. Якісний копірайтинг дозволяє розвивати стосунки з постійними клієнтами і вибудовувати нові, які будуть рости в результаті того, як ви управляєте своїм бізнесом і реагуєте на них.
Щирі тексти, акцент на користь і інформування про дійсно важливі моменти – незважаючи на карантин і епідемію коронавіруса професійний копірайтинг дозволить рухатися вперед! Використайте ситуацію на свою користь!
Сподіваємося, що ці поради допоможуть вам збудувати правильну комунікацію з клієнтами в цей нелегкий час. А якщо у вас немає часу займатися цим самостійно – телефонуйте! Ми напишемо все за вас і забезпечимо яскраві тексти, які працюватимуть в плюс!