- ua
- ru
Створення якісного контенту – одна з умов просування інтернет-проекту. В першу чергу під цим розуміється текстове наповнення сайту – копірайтинг.
Щоб сайт користувався довірою користувачів і викликав тільки позитивні враження, необхідно наповнювати його унікальними, цікавими та дійсно неординарними текстами. Це дозволяє вигідно виділитися на тлі мільйона інших ресурсів й обігнати як мінімум половину прямих конкурентів. І з точністю до навпаки: якщо на вашому сайті не буде унікальних та корисних статей, він ніколи не потрапить в ТОП видачі пошукових систем.
Ось чому копірайтинг стає незамінним елементом рекламної кампанії. Правильні тексти можуть вивести сайт на першу сторінку видачі, зацікавити користувача й підняти конверсію продажів.
Копірайтинг можна розділити на дві основні групи:
Багатьом інтернет-магазинам потрібні саме такі статті – рекламні та мотиваційні, які підштовхують читача на придбання товару або послуги. Тобто мета написання таких текстів виключно комерційна – часто вони створюються за особливими маркетинговими правилами та формулами (AIDA, PPP й ін.).
Копірайтер повинен ідеально знати цільову аудиторію, усі особливості товару й розуміти завдання, які повинен вирішувати текст. Написана стаття повинна вирішувати усі «проблеми» читача – надати йому всю необхідну інформацію, розвіяти сумніви й змусити купити чи замовити.
Такий контент має багато відмінностей від звичайних авторських статей. Сео тексти припускають наявність ключових слів, вписаних в певному процентному співвідношенні, особливої мета-розмітки й звернення до вузької цільової аудиторії.
Правильно підібрані запити – це головна цінність SEO копірайту. Вони дозволяють «упіймати» саме тих читачів, які готові зробити покупку й шукають потрібний їм товар.
Зазвичай SEO тексти використовуються для наповнення основних розділів інтернет-магазинів, проте здатні вивести в топ і сайти інших направленостей – інформаційні портали, лендінги й ресурси зі сфери послуг. Ціна написання сео статті істотно відрізняється від вартості звичайного копірайту, оскільки тут потрібен високоточний аналіз цільової аудиторії, аналіз пошукової видачі, пошук необхідних ключових запитів і навіть аналіз сайтів конкурентів.
SEO копірайт – це універсальний засіб для підвищення конверсії будь-якого інтернет-проекту: він поєднує і пошукові технології, і естетику художнього тексту, оскільки повинен зацікавити і робота, і людину.
Текстовий контент – це основа будь-якого сайту, і які б тексти вам не знадобилися, краще замовляти їх написання у професіональних райтерів.
В усіх цих випадках підходити до написання треба з розумінням цілей і завдань сайту, а тому замовляйте контент в нашій студії – ми знаємо, як писати ідеальні тексти!
© Студія копірайтингу «Ямбус»